Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:38 Geplaatst: gisteren om 09:38 Hoi, ik had een keer iets te hard en ongelukkig op de aan en uitknop getrapt en toen deed de aan/uit knop het niet meer. Omdat het een 1600 Watt zuiger is doe je die niet zo maar weg. Eerst wilde ik naar het repair-café gaan, maar toen ik zag hoe warm het weer worden zou heb ik zelf de schroevendraaiers gepakt. Ondanks drie zichtbare schroeven ging het bovenpaneel niet eraf. Na heel wat zoeken zag ik dat de draaiknop voor het toerental drie nokkies heeft die in de onderbouw van het toestel grijpen. Eenmaal eentje eruit gewipt komt de hele toerental regelaar los. Daar onder zag ik de 4e schroef... Daarna ging alles open zoals ik wilde en kon aan het schakelmechanisme met flipper en aan/uit knop. voor degene die zijn Philips stofzuiger moet open maken... Aisa Barna Sawarna Chandan Jaiswal, Nusrath Ali Kahn, Ali Kahn, Moin
a33 Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden (aangepast) Youtube helpt soms ook, om een idee te krijgen hoe een apparaat uit elkaar moet. Lijkt-ie op deze : https://www.youtube.com/watch?v=4C4LR3OUD9E ? Hoewel, deze meneer heeft het niet zo mooi opgelost als jij, zo te lezen. Als het inderdaad zo'n beetje hetzelfde type stofzuiger is... Goed werk, Tonski! Groet, A33 17 uren geleden aangepast door a33 1 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ja met een boor zomaar lukraak gaten maken is niet bepaald slim van die youtuber meneer. Aisa Barna Sawarna Chandan Jaiswal, Nusrath Ali Kahn, Ali Kahn, Moin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen