Fighting Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Ik krijg DM alleen via utp kabel op netwerk Wifi test geeft alles groene vinkjes behalve "wifi Netwerk" Wat kan ik doen? SSID naam en wachtwoord zijn goed My World is your World, DM8000
digitaal kijker Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Zou kunnen zijn dat het enkel op 2.4 wifi kanaal werkt en niet 5.0 wifi kanaal, welke is nu in gebruik op de modem, als je beide kan scheiden kan je dit best eens doen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Mimisiku Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Inderdaad alleen via 2.4Ghz én de LAN moet op disabled staan. Het is of/of. Beide gaat niet... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Fighting Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden 2,4 Had wel het netwerk kabeltje er nog in zitten! Nu ik hem eruit heb liggen en ik WLAN test doe is Wifi netwerk en IP adres rood. Straks met het kabeltje er nog in en als ik op "netwerk herstarten: klikte was de verbinding er wel eventjes; ook alles groen in de test. helaas maar voor korte duur (+/- 1 minuut)? My World is your World, DM8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen