dutchandrew Geplaatst: gisteren om 21:08 Geplaatst: gisteren om 21:08 flexibele-magnetische-bithouder + snelspanboorhouder 1/4"
MrDish Geplaatst: 17 uren geleden Auteur Geplaatst: 17 uren geleden 8 uren geleden, minplus zei: Kalknagel. Heb je een link naar die zalfjes waar te koop Mvg
Psychosammie Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Klinkt allemaal een beetje als Picobello BV Heb je er nou zelf aan lopen hannesen? Ik hou het wel bij een medisch pedicure. Overigens hebben we beiden geen likdoorns of kalknagels. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
MrDish Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden 24 minuten geleden, Psychosammie zei: Klinkt allemaal een beetje als Picobello BV Heb je er nou zelf aan lopen hannesen? Ik hou het wel bij een medisch pedicure. Overigens hebben we beiden geen likdoorns of kalknagels. Ik weet niet waar jij naar kijkt , want ik ken geen Picobello Bv of hoe dat heten mag . en hannesen ? ken ik ook niet .
minplus Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Beide zijn bij een drogist te krijgen. Molkosan is een melkzuurproduct, spul dat je zelf ook maakt en oa op je huid aanbrengt, in geconcentreerde vorm waar schimmels niet tegen kunnen. Mycosan is een zalf met een schimmelwerend stofje erin. Een logische combinatie. Een middeltje van de dokter werkte totaal niet. Verder is geen hannesen, ook niet met een dremel. Het werkt uiterst nauwkeurig en je kunt de likdoorn diep verwijderen. Ik vermoed dat een pedicure tegen een forse vergoeding iets dergelijks doet. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
MrDish Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 1 uur terug, minplus zei: Beide zijn bij een drogist te krijgen. Molkosan is een melkzuurproduct, spul dat je zelf ook maakt en oa op je huid aanbrengt, in geconcentreerde vorm waar schimmels niet tegen kunnen. Mycosan is een zalf met een schimmelwerend stofje erin. Een logische combinatie. Een middeltje van de dokter werkte totaal niet. Verder is geen hannesen, ook niet met een dremel. Het werkt uiterst nauwkeurig en je kunt de likdoorn diep verwijderen. Ik vermoed dat een pedicure tegen een forse vergoeding iets dergelijks doet. Binnen ,of te wel ; heb `t
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Mooi. Succes! Ik denk dat het bij jou ook gaat werken, zeker als je consequent bent en het om de dag afwisselt en niet zo'n chaoot bent als mijn lief die het vaak vele dagen/ weken vergat en bij wie het zelfs dan werkte. Als ze even geen last meer had liet ze het na terwijl er nog een kern van de schimmel aanwezig was. En daarna kon ze weer beginnen. Inmiddels is het bij haar tot rust gekomen en houdt ze het af en toe bij. 4 uren geleden aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen