Boelo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik kijk veel op de pc tv Dat deed ik in Chrome, via Open Webif en dan streamde ik een bepaalde zender, die download hij die en opent die in VLC. Maar dat werkt naar een update van chrome niet meer, nu opent hij een nieuw venster met een afbeelding van een soort mediaspeler. Zie bijlage Hoe krijg ik dat weer normaal? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden typisch twee dagen na dezelfde soort problematiek op OpenPli komt dit hier... chrome is een verkeerde gastheer voor je webif Ain't No Man Alive Can Handle Me Bertha Mae Lightning
kees321 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 5 uren geleden, Boelo zei: Ik kijk veel op de pc tv [..] Zo doe ik dat ook maar dan via een bestanden browser ( op linux ). 5 uren geleden, Boelo zei: in VLC. Ik heb niets tegen VLC maar probeer VLCplayer eens, daar ik kan je (ik) met het toetsenbord uiterst snel navigeren, ondertitels aan/uit, volscherm ed.
Alventali Geplaatst: 54 minuten geleden Geplaatst: 54 minuten geleden (aangepast) Is het niet gewoon een kwestie van rechter muis knop op het gedownloade bestand Dan eigenschappen/properties Op het tablad algemeen/general (1e tabblad) Openen met/ Open with en daar VLC kiezen. Of nog korter Rechter muisknop openen met/open with 52 minuten geleden aangepast door Alventali Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen