Portuuno Geplaatst: vrijdag om 12:52 Geplaatst: vrijdag om 12:52 Wanneer kunnen we een update verwachten van het VTi 15.0.04?
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 14:27 Moderator Geplaatst: vrijdag om 14:27 Wanneer er geen bugs zijn die een verbetering vragen kan dat geruime tijd duren. Ik zag trouwens geen verschil tussen de vorige en huidige versie op mijn ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Portuuno Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ola ceesv. De volgende updates heb ik in deze volgorde ontvangen en uitgevoerd. Sindsdien heb ik eerder genoemde klachten.. 23.10.2025- update 16.07.2025 VTi 15-0-04 25.06.2025 VTi 15-0-03 16.02.2023- update etc. Ik gebruik de Vu+Solo 4k alleen om iets op te nemen en af te spelen.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Ik kan alleen aangeven dat ik jouw genoemde problemen op mijn Vu Duo 4k se niet herken. Waarom jij delen van het menu mist is niet duidelijk. De software opnieuw installeren misschien. Een screenshot van je menu helpt ons misschien bij het aandragen van de oplossing. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Portuuno Geplaatst: 20 minuten geleden Auteur Geplaatst: 20 minuten geleden Hoe maak ik een screenshot van het menu a.u.b.? En welk menu bedoel je?
Moderator ceesv Geplaatst: 12 minuten geleden Moderator Geplaatst: 12 minuten geleden Je kan een screenshot maken met de webif funktie van de Vu of met de camera van je telefoon. Het gaat om het zenderzoek menu. Screenshot van de webif op mijn computer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen