Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Op 1 Januari is het voorbij met MTV en gaan alle MTV kanalen uit de lucht. In Europa gaat MTV HD nog door met een programma dat met muziek zo goed als niets meer te maken heeft. Ik keek vroeger altijd naar Beavis & Butthead op MTV, vond het geniaal en heb me slap gelachen. MTV heeft het loodje moeten leggen tegen de huidige streamingdiensten en Social Media en het internet. Jammer dat er een tijdperk van 40 jaren muziek-TV verloren gaat. De eerste beelden van MTV kwamen bij mij op het beeldscherm rond 1985 met de schotel op Intelsat 27,5° west op mijn zelfgebouwde satelliet ontvanger en dat was een sensatie. Bron o.a. https://www.bbc.com/news/articles/cdr612yz8p0o.amp 3 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout Schrijffout “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Zie dit topic. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten