Ga naar inhoud

Ineens geen signaal meer op al mijn satellieten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minutes ago, Frans B said:

De coax kabel kan ook inwendig gebroken zijn. Dit kan veroorzaakt worden als de kabel bijv veel te hard in een buis is getrokken. ook scherpe bochten kunnen dit veroorzaken. En dat hoeft niet meteen na de installatie te gebeuren. 

Ik denk het niet. Er loopt een kabel naar boven en naar de woonkamer. Beide geven geen signaal. Maar ik zal ze wel eens nalopen.

16 minutes ago, bellejt said:

ka ook zomaar zijn dat de schotel verdraaid is of niet meer onder de juiste hoek staat

Zal ik ook naar kijken.

Geplaatst:

dan heb je ook 2 disecq en als die beiden plots geen signaal meer geven is het vermoedelijk de schotel

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
1 minute ago, bellejt said:

dan heb je ook 2 disecq en als die beiden plots geen signaal meer geven is het vermoedelijk de schotel

Dan ga ik het in die richting zoeken.

Geplaatst:

sluit je coax aan op een lnb vb astra 3

dus zonder Switch 

en zet je ontvanger dan op een zender daarvan 

Dreambox 900UHD   4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000  Dreambox 800se 
Dreambox 500HD   Sab unix triple    Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus  Zgemma H7 Cabel en Sat 
Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  Samsung  UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v

Geplaatst:

vermits het op 2 verschillende kabels tegelijk is met 2 verschillende disecqs zal het wel de schotel zijn die zich ff verplaatst heeft of zijn hoek niet meer juist staat

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
2 minuten geleden, Mike34 zei:

Bedankt allemaal. Ik ga ermee aan de slag

laat 1 ontvanger volledig uitstaan 

als je de test gaat doen met de coax op 1 lnb

Dreambox 900UHD   4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000  Dreambox 800se 
Dreambox 500HD   Sab unix triple    Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus  Zgemma H7 Cabel en Sat 
Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  Samsung  UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen