spark Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden mijn vu+ duo2 start niet meer op het witte lampje brandt wel op het tv scherm komt wel een paars scherm maar verder gebeurd er niets
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) kapotte condensatoren voedingsplaat https://www.mogilowski.net/2022/08/23/vu-duo2-white-blinking-led-fixing-the-power-supply/ 2 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
spark Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Welke ze zien goed uit ze zijn niet bol . ik heb op het ogenblik 2 van deze ontvangers en hebben het zelfde probleem heb bij de tweede ontvanger een tijdje geleden al 2 codensatoren verwisseld lijkt mij stug dat ze nu alweer kapot zijn.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden we zullen raden als we geen foto's zien. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
spark Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ik maak wel een paar foto s maar moet nu weg kom er wel op terug.
Frans B Geplaatst: 27 minuten geleden Geplaatst: 27 minuten geleden 1 uur terug, spark zei: Welke ze zien goed uit ze zijn niet bol . ik heb op het ogenblik 2 van deze ontvangers en hebben het zelfde probleem heb bij de tweede ontvanger een tijdje geleden al 2 codensatoren verwisseld lijkt mij stug dat ze nu alweer kapot zijn. Dat kan toch wel gebeuren. Ligt ook aan de kwaliteit van de condensatoren. En ze hoeven niet bol te staan om leeg te zijn. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen