Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een laatste generatie samsung tv en zou graaag tijdens afspelen radio kanalen iets anders in beeld willen hebben als bijgevoegd plaatje. Kan dit ? Of kan het niet ? 
mvg 

IMG_8645.jpeg

• Moderator
Geplaatst:

Inderdaad, ik heb dit ook op een Panasonic tv gezien.

Het beeld is geen screensaver maar komt van Ziggo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 minuut geleden, ceesv zei:

Inderdaad, ik heb dit ook op een Panasonic tv gezien.

Het beeld is geen screensaver maar komt van Ziggo.

Ik dacht dit lelijke geval ergens uit te kunnen schakelen en er wat moois op te zetten maar dat gaat hem niet worden denk ik ? 

Kan wel maar dan kan ik mn radio kanalen niet meer aanzetten 😎

• Moderator
Geplaatst:

Nee, dit beeld laat zich niet vervangen.

• Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik ga ff koekeloeren of er geen radio app is die wat leuke achtergronden kan projecteren tijdens muziekje. Thanks Cees 

• Moderator
Geplaatst:

Geplaatst:
40 minuten geleden, ceesv zei:

Volgens mij alleen werkend op de oudere modellen t/m 2016. Ik ga nog wat proberen. Las iets over volume knop naar beneden vast houden. Maar niet nu want tv wordt geterroriseerd door mijn vrouw met dat kud programma Bondgenoten. Moeten we ook altijd stil zijn in woonkamer hahaha

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen