Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn kijk op de zaak / vraag die @kaarsenbril aan de orde bracht is volgens mij beantwoord.

In het buitenland, waar Joyn geen uitzendrechten heeft of doorgeef rechten heeft per IPTV , heb jij dus ook geen rechten om er naar te kijken .

En al helemaal niet als "niet geabonneerde" van dat Joyn aanbod.

Dotyku Motyl 

Beata Przysbytek

Geplaatst:
41 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Mijn kijk op de zaak / vraag die @kaarsenbril aan de orde bracht is volgens mij beantwoord.

In het buitenland, waar Joyn geen uitzendrechten heeft of doorgeef rechten heeft per IPTV , heb jij dus ook geen rechten om er naar te kijken .

En al helemaal niet als "niet geabonneerde" van dat Joyn aanbod.

Natuurlijk klopt dit. Maar ik denk dat dit ook geldt voor FTA kijken via satelliet echter kan men dat niet blokkeren. Het is hobby om het op legale wijze toch te kunnen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ondertussen heb ik dit verder uitgezocht.

en heb ik veel Duitse zenders via google TV

ARD en ZDF kan je zo installeren, sommige zaken kan je bekijken, andere niet.. Hiervoor gebruik ik dan een VPN, dan zie je alles

Er zijn 3 commerciele apps, Joyn, Zattoo en RTL+

Dit is de werkwijze om ze te kunnen bekijken:

Als je deze wilt installeren dien je ze te sideloaden.

Je zoekt het APK bestand op je PC.  Dan stuur je het via de app "send files to TV" naar je google TV.  Met Universal manager en file manager lokaliseer en installeer je het APK bestand.

Dan dien je te kijken via een Duitse VPN.  Joyn en Zatto werken perfect,  RTL+ niet, deze app detecteert mijn VPN en laat mij niet toe om te kijken.

Al met al 2 mooie apps met veel content erbij: Zattoo en Joyn

IMG20260321083912.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen