Hans2008 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Na de fastscan op de VU+ Duo 4K SE heb ik een zenderlijst t/m nr. 691 daarboven buiten de lijst staan nog heel veel meer zenders. Tot voorkort had ik vanaf 701 de Nederlandse Radiozenders staan. Deze zijn nu weg. Na de fastscan op de VU+ Uno 4K heb ik wel de Nederlandse Radiozenders staan. Als ik met DreamboxEdit de zenderlijst (Boeketten enz.) overbreng naar de VU+ Duo 4K SE krijg ik de foutmelding dat de Radiozenders niet overgezet zijn. Bij het volledig verwijderen van de zenderlijst op de VU+ Duo 4K SE en dan de fastscan krijg ik ook de Radiozenders niet terug. Hoe kan ik dit oplossen? Bij voorbaat dank, Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 57 minuten geleden Moderator Geplaatst: 57 minuten geleden De radiozenders zullen onder de radiotoets van je afstandsbediening zitten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen