smetje limb.BE Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 3 uren geleden, bellejt zei: omdat er in openpli geen satelliet kon gekozen worden bij de tuner en in openvix wel.Openpli liet enkel niet actief of automatisch zien wel vreemd dat er geen sat te bespeuren was Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden weet niet of het ligt aan het feit dat er geen kabel is aangesloten en dat het verschil is tussen pli en vix. Of een bug in openpli versie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
smetje limb.BE Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 5 minuten geleden, bellejt zei: weet niet of het ligt aan het feit dat er geen kabel is aangesloten en dat het verschil is tussen pli en vix. Of een bug in openpli versie of gewoon een zenderlijst downloaden was misschien ook al voldoende geweest .. en een bug kan altijd bij elke software als de antenne niet aangesloten is dan staan de sats er normaal nog steeds in je hebt ook geregeld als je ergens een software download dat er maar enkele sats in zitten ..en die hebben wij hier eigenlijk niet van toepassing maar het probleem is opgelost dat telt Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden lijst was upgeladen hoor en XML up to date gezet want anders kregen we geen uitslag op de sat niveaus . Is niet de eerste keer dat ik van openpli overga naar openvix en dan alles wel werkt. Hier staan al mijn boxen al jaren op openvix en bezoeker boxen met problemen zet ik daar ook op al was het maar om te testen.Ook meteen de zgemma van het forumlid up to date gezet 2 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ken jouw image "in en in" dat levert altijd voldoening. Er zijn images die gelijk alles doen wat ze moeten doen! Ik ben ook gecharmeerd van het VIX, maar heb meer voeling bij VTI , die ken ik ook veel langer. Maar we halen ons maximum er telkens weer uit. Het zal duidelijk zijn dat OpenPli 8.3 ook een prima is maar als die er nu nog op staat ben je @cliff25 er niet vaak mee bezig geweest, dus ken je dat niet goed genoeg. As Time Goes By Teddy Wilson
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) dat heeft hij aan mij eerlijk gezegd en daarom dat ik hem hier bij mij thuis in orde heb gezet. Is hobby voor mij en als elektronicus herstel ik wel eens de schakelaartjes en condensatoren van VU+ ook want heb ze hier in huis. Niet iedereen kijkt permanent sat tv en dan is een decoder juist instellen soms wel moeilijk te schatten met vele mogelijkheden 5 uren geleden aangepast door bellejt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden akkoord @cliff25, was niet kwaad bedoeld hoor maar dan is de vraag eigenlijk door @bellejt opgelost en niet door jou zelf. As Time Goes By Teddy Wilson
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden bedoelde hij ook maar had vinkje bij mij moeten zetten maar behoef geen pluimen hoor Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
cliff25 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Dat ik liet uitschijnen dat ik het oploste was zeker niet de bedoeling ,had ik zelfs niet door ,wel een pluimtje voor bellejt hoor heeft mijn Vu werkend gemaakt dacht al dat kat in een zak had gekocht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen