de vrije fries Geplaatst: 6 mei Geplaatst: 6 mei Goed nieuws voor miljoenen huishoudens met satellietontvangst: De ARD en de satellietoperator SES hebben hun langdurige samenwerking op lange termijn verlengd. Daarmee is verzekerd dat de programma's van de ARD ook de komende 13 jaar in de gebruikelijke HD-kwaliteit via de populaire Astra-positie blijven ontvangen. https://www.digitalfernsehen.de/news/empfang/satellit/zukunft-gesichert-ard-verlaengert-partnerschaft-mit-ses-sehr-langfristig-1179364/ 2 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
cookie monster Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Ondanks ook al kijk ik geen Duitse zenders , ik vind dit positief sat-nieuws !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) 6 uren geleden, cookie monster zei: Ondanks ook al kijk ik geen Duitse zenders , ik vind dit positief sat-nieuws !! aléz als je geen duits verstaat is dat wel jammer natuurlijk want er is veel leuks te zien op de öffentlich Rechtlichen uit Duitsland. Maar dat geld voor veel zenders, zoals Le grande Cactus op Tipik RTBF je lacht je te barsten. 10 uren geleden aangepast door Tonskidutch Naach - Shortcut Djuma Soundsystems, 6RAJ
cookie monster Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: geen duits verstaat Duits & Frans , geen van beide !! Een oude Franse of Duitse film in de originele versie is ok , met ondertiteling , maar sowieso geen gedub , want ik walg daar echt werkelijk van !! Ik spreek enkel Vloms , Nederlands & English ☺️ De enige Astra die ik nog bekijk via de wok , 28,2°Oost C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Duits is aardig snel te leren volgen. Gewoon een paar maanden Het programma met de Muis kijken. Onze kinderen hadden er snel geen problemen mee. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen