bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden geen sorry nodig hoor en blij dat je het hebt opgelost en wat ik schreef is meestal de juiste volgorde.Ben al jaren (meer dan 25) bezig met satelliet en computer en is dus voor mij heel makkelijk als self geleerde Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Hoi, ik heb me die net even bekeken. Beide zijn onbruikbaar voor mij in DBE. geen services maar alleen bouquets Ik denk dat je je eigen lijst hebt overschreven met Hans settings. Ik maak zelf altijd eerst een backup van mijn lijst als ik iets ga mergen of aanpassen in de lijst. Heb je misschien een backup op de pC staan? Blind My Mind Flunk
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden ik heb wel iptv staan tonski in de lijsten maar allemaal 4097 en ik gebruik hier dvb voor maar hans kent dat niet in zijn lijsten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geuze Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Even terugkomend over mijn ex probleem. Kan nu webcam en IP adressen e.d. naar mijn eigen lijst copieren en bewerken. Bellejt, je had het over hoe lang je al in schotelwereld zit. Ik vind het leuk hierop te reageren. Ik ben vanaf mijn 18e al met tv bezig. Ik heb antennes geplaatst voor Nederland 1, meer was er niet later kwam Ned. 2. Overgang naar schotel was met RTL 4 op Astra 1. Hier had ik een RTL ontvanger voor, enz. Nu na 65 jaar wil ik niet achter blijven met de schotel en heb gelukkig mensen op dit forrum die mij helpen als ik iets vergeten ben. Hoe mooi. Hans 2 Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden leuk want deed nagenoeg hetzelfde met tv antennes en cb. Waren de eersten in onze gemeente die de nederlandse,franse en engelse zenders konden ontvangen via antenne en speciale grundig tv die de franse standaard aankon.Was mooi voor ons vermits ik meertalig ben opgevoed. De satelliet kwam er bij omdat we op verlof gingen naar lux en de kinderen dan ook tv konden kijken als het slecht weer was. Inmiddels weer de fransen via 5W FTA en de anderen allemaal want hier wordt bijna ganse dag naar engelse kanalen gekeken. De vlaamse zitten gewoon vrij op de app in de tv Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geuze Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden De Franse zenders heb ik ook op 5W FTA. Graag zou ik de commerciele Vlaamse zenders wel eens willen kunnen bekijken. Maar dat gaat niet. Hans Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden met een abo kan het natuurlijk wel /Maar denk dat de apps die op tv kunnen geblokt worden door geo Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen