birdybird Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Vraagje ik heb 4 quad lnb's op verbonden met 3 switches astra 23,5 doet het soms wel dan niet. Is lnb kapot? Ik heb quad lnb op 28.2 23.5 19.2 13e De andere doen het allemaal maar die op 23.5 Vaak snr 0% dan weer snr 78% het wisselt enorm. Ik heb de lnbs al 20 jaar zou die kapot zijn en weet iemand welke lnb de 23.5 is Ik heb een foto bijgevoegd Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Verwissel de 19 en 23 lnb met elkaar en je weet of het de lnb is. Het kan ook de Diseqc switch zijn of de bekabeling. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
birdybird Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ja dat is een goeie tip. Kan jij me vertellen welke de 23.5 is op de foto . Ik weet het niet meer ik denk dat van links naar rechts 28.2 , 23.5, 19.2 13.0 ? Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De 2e van links. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
birdybird Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Harstikke bedankt Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen