Psychosammie Geplaatst: dinsdag om 20:09 Geplaatst: dinsdag om 20:09 11 uren geleden, Tonskidutch zei: Uh staat alles in the "mancave" of in elke kamer van het huis wel iets? Nee helaas. We zijn 3 jaar geleden verhuisd maar hebben nog steeds niet alles uitgepakt. De buizenradio, SX-450 en een PL-112D staan in een gehuurde opslag. De rest staat thuis 😂 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Iets minder Macramé of potpoury junks dan past dat ook op de vensterbank Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
moonchild Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Of je met dit weer veel naar je Gryphon Hyperion Amp zal luisterenn? Zelfs in idle mode zit je met een verbruik van 2 x 712 W Het zweet zal dan wel uit je oren gutsen..... Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen