Psychosammie Geplaatst: dinsdag om 20:09 Geplaatst: dinsdag om 20:09 11 uren geleden, Tonskidutch zei: Uh staat alles in the "mancave" of in elke kamer van het huis wel iets? Nee helaas. We zijn 3 jaar geleden verhuisd maar hebben nog steeds niet alles uitgepakt. De buizenradio, SX-450 en een PL-112D staan in een gehuurde opslag. De rest staat thuis 😂 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:05 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:05 Iets minder Macramé of potpoury junks dan past dat ook op de vensterbank Pont Notre Dame Euphonic Travellers
moonchild Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Of je met dit weer veel naar je Gryphon Hyperion Amp zal luisterenn? Zelfs in idle mode zit je met een verbruik van 2 x 712 W Het zweet zal dan wel uit je oren gutsen..... 1 Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Vreemd hè, dachten we allemaal dat gekoelde chips en hardware beter leveren, zit er toch weer zo'n Monster bij 😁 Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen