Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 17:28 Geplaatst: gisteren om 17:28 Drie weken, echt? De verkoper geloofde het ook niet en wachtte dus op zijn geld Zie ik na diverse reclamaties vandaag dat ik het pakket kan gaan ophalen. Ik ben echt geen zeurpiet Pont Notre Dame Euphonic Travellers
cookie monster Geplaatst: gisteren om 19:15 Geplaatst: gisteren om 19:15 Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! 🥳🎼🎵🎶 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Ach, zoals bekend geef ik bezorgers die iets netjes afleveren een briefje van 5. Bijna altijd wordt het netjes afgeleverd en zijn de bezorgers blij verrast. Er was er eentje die volgens mij bij de pakketverdeling voor deze straat koos want die was al 5x blij. Maar de afgelopen week kreeg ik 3 pakketten. Twee bezorgers mikten het voor de voordeur en waren weg. Even aanbellen en... De 3e van DHL belde netjes aan en was blij verrast en zei dat zij het zo nooit deed. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Ik natuurlijk toch nu gaan ophalen, gedurfd niet ideaal om 11:00 bij deze hitte... Ugh wat moet ik meer zeggen. Die mannen en vrouwen doen ook hun job, FIJN. Ook bij dit weer! Ik dacht even dat de straat van Hormuz niet te vergelijken is met alle pakket diensten, maar ja! Pont Notre Dame Euphonic Travellers
cookie monster Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden 13 uren geleden, minplus zei: bezorgers mikten het voor de voordeur en waren weg. Even aanbellen en... Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 8 uren geleden, cookie monster zei: Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !! Ze hadden in minder dan 1 minuut 5 euro verdiend als ze de moeite hadden genomen op de bel te drukken. Als je zoiets over een uur rekent..😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen