Ga naar inhoud


na sorteren beeld stil


tumtum

Aanbevolen berichten

Hoi,

Allereerst: wat een geweldig apparaat!

Toch een heel klein probleempje soms:

Ik heb een TF4000 met 1.05 ci module en een officiele Canal dig. kaart.

 

Na het sorteren van een flink aantal zenders, dus niet bij 1 of 2 wijzigingen, via het menu, heb ik 9 van de 10 keer een van de volgende fouten:

- geen beeld meer met melding "geen signaal" of

- nog een minuut beeld, blijft dan stilstaan en de melding "geen signaal of gecodeerde uitzending" verschijnt door het stilstaande beeld.

 

Ik heb gezocht in deze rubriek maar deze klacht niet tegengekomen.

Komt dit iemand bekend voor?

Oplossing?

Bedankt alvast.

Tum

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja maar niet met een topfield...

De nieuwe Force 1145 heeft dat ook.

Als ik wil dat hij stabiel blijft lopen mag ik nergens aan de zender tabel iets wijzigen... De fabrikant heeft beloofd een software update te sturen via sateliet...

 

kan me voorstellen dat er iets in die tabel verkeerd is hetgeen dit euvel doet ontstaan...

een verkeerde header of time-code bij een van de zenders waardoor de receiver na sorteren de tabel niet meer kan lezen...

 

download je die zendertabel of stuur je hem er zelf in middels PC... dan kan het in het laatste geval een foute tabel van eigen makelei zijn.

 

cheers

Dancing Barefoot

Simple Minds

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem een aantal keren gehad, maar heb het nog niet aan het sorteren van de zenders gerelateerd. Bij mij is het weggebleven nadat ik de (Canal+) kaart en de module een paar keer eruit heb gehaald en weer teruggeplaatst. Overigens heb ik ook alle zenders gewist en opnieuw van de sateliet in laten lezen, (alleen maar Astra, ik kijk bijna alleen maar naar NL kanalen). Mijn leverancier dacht overigens dat het kwam omdat Canal+ in verband met de nieuwe kaarten een beetje aan het experimenteren was....

 

Groet'n uut de Veluwe

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...