Ga naar inhoud


Open antwoord aan de heer van den Engel:


Gast

Aanbevolen berichten

Date: Wed, 17 Jan 2001 13:19:51 +0100<BR>To: Freek van den Engel <freek.vandenengel@canalplus.nl><BR>Subject: Re:<BR>In-reply-To: <c=NL%a=MultiChoice%p=Nethold%l=NL03NT01-010116130916Z-47637@nl03nt01.canalplus.nl><BR>References:<BR> <c=NL%a=MultiChoice%p=Nethold%l=NL03NT01-010116130916Z-47637@nl03nt01.canalplus.nl><BR>Mime-Version: 1.0<BR>Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1<BR>Content-Transfer-Encoding: 8bit<P><BR>Geachte heer van den Engel,<P>Dinsdag, 6 Januari, 2001, 14:09:16, schreef u mij:<P>FvdE> Geachte heer Wxxxxxxxxxx,<P>FvdE> Nog even over uw Mastercard programmer. Indien u bereid bent de<BR>FvdE> bijgevoegde verklaring te ondertekenen kunt u wat mij betreft de<BR>FvdE> programmer krijgen.<P>FvdE> vrgr<P>FvdE> FH van den Engel<P><BR>FvdE> **********************************************************************<BR>FvdE> This email and any files transmitted with it are confidential and<BR>FvdE> intended solely for the use of the individual or entity to whom they<BR>FvdE> are addressed. If you have received this email in error please notify<BR>FvdE> the system manager and contact us. In that case we also request<BR>FvdE> you to destroy the email and to neither use the contents or disclose<BR>FvdE> them in any manner to third parties because the message may contain<BR>FvdE> confidential information which may be protected under Dutch law.<P>FvdE> This footnote also confirms that this email message has been swept by<BR>FvdE> MIMEsweeper for the presence of computer viruses.<P>FvdE> CANAL+ Nederland B.V.<P>FvdE> Nu ook op Internet op <A HREF="http://www.canalplus.nl" TARGET=_blank>www.canalplus.nl</A><BR>FvdE> **********************************************************************<P><BR>U heeft mijn laptop op illegale wijze ingezien en daarmee mijn privacy<BR>geschonden. Als u de inhoud van mijn laptop had willen doorzoeken had<BR>dit door justitie moeten geschieden. Verder heeft u de MasterCRD<BR>programmer - die voor de wet niet verboden is - onrechtmatig in beslag<BR>genomen daar ik onomstotelijk heb kunnen bewijzen dat deze tot mijn<BR>privé bezit behoorde en bovendien in een enveloppe ingepakt was. Door<BR>deze enveloppe te openen heeft u een een 2e keer mijn privacy<BR>geschonden.<P>Vandaag heb ik bij de politie Uden aangifte gedaan van diefstal en<BR>schending van de wet op de privacy en de zaak verder in handen van<BR>mijn advocaat gegeven.<P>Verdere correspondentie via e-mail acht ik dan ook als overbodig.<P>--<P>Met vriendelijke groet,<P>M. Wxxxxxxxxxx<p>[This message has been edited by Michel W (edited 17-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb al antwoord! Dat is snel. ben ik van canal+ helemaal niet gewend.<BR>---------------------------------------------------------------------------<P><BR>Dat ben ik helemaal met u eens. Ik zie verdere correspondentie van uw<BR>advocaat met belangstelling tegemoet.<BR>vrgr<P>FH van den Engel<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freek zijn gedachtengang:<BR>- mijn baas betaald mijn advocaat<BR>- jij betaald jouw eigen advocaat<BR>- ik verlies en wordt ontslagen.<BR>- jij gaat mede aan mijn uitkering betalen.<P> dus jij wint, ik verlies en win ook.<BR>Ben ik eindelijk van mijn 06 nummer af waarop internettent nederland me steeds lastig valt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou op zijn minst een aanklacht kunnen indienen dat je lastiggevallen word door een meneer die namens een firma via internet mensen intimideerd en bedreigd.<P>Volgens mij is het procedé zo dat dit soort dingen via een advokaat of iets dergelijk moet worden gespeeld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zijn wij om klacht neer te leggen tegen een bedrijf zoals cAnal+.<BR>Die Freek zal eerst wel eigen advocaten geraadpleegd hebben om te weten hoever hij kan gaan om NET de wet niet te overtreden.<P>En als het tot een rechtzaak komt, zie ik dit als een onnodige geldverspilling aangezien je het opneemt tegen een team van juristen die heel goed zullen voorbereid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Canal- wel genoeg geld heeft om eens te kijken wat het hof er vind.<BR>Proef proccesen als ze verliezen verliezen ze wat geld. <BR>Als ze winnen met een aantal zaken zullen ze waarschijnlijk het onderste uit de kan gaan halen en word het waarschijnlijk niet leuk voor een aantal winkels sites en uiteindelijk ook de hobbyist<BR>Maar ja we zien wel !!<P>Barabas

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rechter zal uiteindelijk wel na een langdurende procestijd bepalen wie er uiteindelijk in gelijk wordt gesteld. Ik kan me van de indruk onttrekken dat deze meneer van den Engel blij was met het antwoord wat gegeven werd. Immers nu zal een rechterlijke macht in de vorm van een soort proefproces uitspraak doen over bepaalde dingen en dat kan zowel positief als negatief voor beide kanten uitvallen maar schaft uiteindelijk wel een duidelijke uitkomst.<P>Echter op het eerste gezicht lijkt me heel duidelijk dat men wel degelijk laakbare feiten heeft gepleegd door zonder daarvoor expliciet toestemming te hebben van een rechtercommisaris danwel een officier van jusititie persoonlijke bezittingen in dit geval een laptop en een programmer in beslag te hebben genomen voor onderzoek. Beide instrumenten zijn prive eigendom, ik neem ten minste aan dat de eigenaar dit kan aantonen, en zijn wettelijk gezien gewoon legaal verkrijgbaar en te gebruiken in Nederland. Ik begreep uit het verhaal ook dat men niet expliciet op zoek was naar de eigenaar van deze spullen en dat maakt het dus op het eerste gezicht zeer laakbaar dat men op deze manier gehandeld heeft.<P>Maar ik kan natuurlijk niet alle feiten welke worden aangevoerd door beide kanten en evenmin de tekst van het bevel van huiszoeking. Dit kan allemaal invloed hebben op de zaak zoals hierboven geschets..<P>Overigens slaat een bericht hierboven nergens op dat je er maar vanuit moet gaan dat je deze zaak verliest en er helemaal niet aan moet beginnen. Als je deze mening hanteert in het dagelijks leven zal je dus altijd naar de pijpen moet dansen van grote bedrijven en instellingen die een goede advocatuur achter de hand hebben. Zo zou je bijv met een malafide flut onderneming iedereen in het ooitje kunnen leggen omdat je toevallig de beste advocaten in dienst heb genomen....nee gelukkig werkt het niet zo in deze economie. (overigens slaat de uitdrukking malafide flut onderneming niet op het bedrijf wat hier ten sprake komt om vergissingen te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik het helemaal mee eens. maar het kan toch een hoop geld gaan kosten. <P>Misschien is een inzameling t.b.v. een anti freek fonds een idee. Hiermee kunnen dan eventuelen kosten gedekt worden<P>MArcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Voor alle hobbybisten ben ik vandaag eens opzoek geweest om file's die op computers zitten eens te beveiligen en dat is Super goed gelukt. Ik heb een encrypty tool gevonden die je schijven laat verdwijnen en als je de file's wilt hebben dan ga je naar de map waar je de encryptie file hebt opgeslagen daar even op klikken en password invoeren en je schijf word weer zichtbaar in de verkenner van je computer.<P>Het programma heet PGP-disk en heeft een goeie Pas-Encryptie in zich zitten.<P>Mochten ze de computer toch in beslag nemen dan hebben ze 2 problemen.<BR>De schijf waar de file's op staan die is er niet als ze de computer weer aanzetten.<BR>Na het uitzetten van de computer verdwijnt automatisch de schijf. (Met een bestandje kan je die weer oproepen) <BR>En ze weten het password niet en dat is iets persoonlijks wat je net als je pincode van je bankpas niet af hoeft te geven. En het bewijs wat ze dan graag willen hebben dat is er gewoon niet. <P>Hier kun je de tool downloaden incl. sernr. zowel windows als mac. GRATIS $$$$<BR>ftp://ftp.ntua.gr/pub/crypt/mirrors/utopia.hacktic.nl/pgp/pgpdisk/<P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjongejongejonge, dat jullie je zo laten innemen door zo een pispaaltje van C+! Zij weten niet eens wat een goede programering inhoudt! Als ze jullie geld ruiken wordt die plus wel heel erg groot!!!!!!<BR>Ik kijk niet eens naar c+, verspilde moeite!<P>Groeten van een boze BULLET!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...