Ga naar inhoud


.avi bestanden


Puch

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een probleem met mijn pc in die zin dat ik geen enkel .avi bestand meer kan verplaatsen of de bestandsnaam wijzigen.

 

Ik krijg steeds de melding dat het bestand door iemand anders of door een programma in gebruik is.

 

Weet iemand een oplossing?

 

Ik draai Win xp home sp1 !

 

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja gebeurt wel eens dat het programma dat die bestanden kan openen en bewerken het bij het afsluiten van dat programma niet correct sluit en dus vrijgeeft voor verder gebruik en of bewerking door het OS.

 

windows sluiten en opnieuw opstarten wil dan wel eens helpen alsmede de temporaries weggooien...

 

bij de SBS Office versie gebeurde dat heel vaak mede door een bug in Windhoos die met een update/patch verholpen kan worden. windowsupdate site bezoeken...

 

cheers

 

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die update is blijkbaar ook een probleem.

Ik heb tot hiertoe altijd de update kunnen doen, maar nu lukt dat niet.

Hij download ze wel, maar installeren mislukt.

 

Dit probleem is trouwens al een tijdje aan de gang, dus aan het heropstarten zal het niet liggen. Ik heb sinds ik dat probleem heb al tientallen keren opgestart.

 

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is niet zo mooi,

 

dan zijn er een paar zaken die je moet gaan proberen...

daar het lijkt of enkele fileattributes gecorrumpeerd zijn..

ga naar drive C:\ en of D:\ kijk naar properties en share... zijn deze vrijgegeven voor een netwerk?

 

voeg zonodig een Share (map delen) toe voor de user Systeem op je harddisk.

 

ga naar hardware manager (apparaatbeheer)

kijk naar de properties van je Harddisk... schakel diskcache uit.

gooi alle internet temporaries weg / cookies weg / history weg / zet de mapopties zodat je hidden systemfiles kunt zien

gooi de trashcan in de map recycler weg

 

dan doe een checkdisk bij nieuwstart

dan defragmenteren van alle drives

dan het tooltje van ome merde (eroverheen trojanscanner)

dan het tooltje addaware erover heen

dan de disks en alle files laten scannen met je actuele virusscanner.

 

 

succes

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Puch

 

Citaat:
Met die update is blijkbaar ook een probleem.

 

Dat klopt, kijk hier of anders hier maar even. Let op de datum van je Service Pack. Dit is van belang.

Er word echter met geen word gerept dat het SP nog meer fouten heeft maar heeft deze wel degelijk.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...