Ga naar inhoud


proggen titaniumkaart


Aanbevolen berichten

Als ik mijn titaniumkaart prog met de mastera en Titaniumcardprogger v161 dan progt hij wel maar de zenders zijn geluidloos. Mijn kaart heeft de update naar versie 1.03 wel gehad. Ik doe het volgende: Start programma en laad als eerste de flash hex en daarna de eeprom. Dan is er ook nog de cryptkey maar die zit niet bij de files. Of maakt dit niet uit welke je daarvoor gebruikt. Na het programmeren de kaart in de conax module 3.03 en in het slot van een gepatchte humax 5400. Na opstarten cam dan op polsat beeld zonder geluid. Als ik dan een zender verder ga dan beeld ook weg. Cam eruit en daarna er weer in. Dan zender weer open maar geen geluid. Ik zal weliets niet goed doen tijdens het programmeren. Wie weet raad?

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...