Ga naar inhoud


update nog steeds op 30 juni


Aanbevolen berichten

Zijn er meer waarop de c+ kaart nog steeds op 30 juni

blijft staan ?

Deze update heb ik gehad op Donderdag 15 mei 2003

Maar daarna is niets meer ge-update.

Met de oude +kaart zette ik hem altijd op rtl4 voor een

nieuwe update dit doe ik (snachts) nog steeds.

Moet hij mischien op een ander kanaal staan hiervoor ?

 

 

 

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wacht maar af ,ook jij bent aan de beurt.

vriend van me van de week van alles open (2 maanden) tot van de week, standaard paket.

 

Geduld,,,,,

nb sbs6 schijnt volgens de helpdesk van C+ het beste update kanaal te zijn.

 

Satlux

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wacht maar af ,ook jij bent aan de beurt.
vriend van me van de week van alles open (2 maanden) tot van de week, standaard paket.

Geduld,,,,,
nb sbs6 schijnt volgens de helpdesk van C+ het beste update kanaal te zijn.

Satlux


Je zegt het recht bij het einde, de signalen lopen als een gek momenteel, zal wel niet lang meer duren voordat alles is zoals het volgens C+ moet zijn, geef het geen week meer. Het is echter wel jammer dat het nu al over is, had op langer gehoopt. Aan de andere kant kan het echte kraak werk nu wel beginnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel weet van updates...

ik heb zelf ook een Digiturk abo. het maakt niet uit op welk kanaal jij kijkt updates komen altijd en op elk kanaal door maar....als je een tijd niet hebt gekeken en je doet je kaart erin geen beeld..ondertussen iedereen die de kaart wel erin heeft gehad krijgen wel updates door constant...dan wordt er aan geraden om RTL4 of SBS6 even op te laten staan en dan de andere kanalen..

Hetzelfde heb ik nu ook kijk 1 maal een de week LIGTV{turksvoetbal} en daarna 1 week niet kijk ik weer naar LIGTV naar een week geen beeld dan FF op SHOWTV zetten 2 min. updates door en ineenkeer Beeld op LIGTV..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat ik wel weet van updates...
ik heb zelf ook een Digiturk abo. het maakt niet uit op welk kanaal jij kijkt updates komen altijd en op elk kanaal door maar....als je een tijd niet hebt gekeken en je doet je kaart erin geen beeld..ondertussen iedereen die de kaart wel erin heeft gehad krijgen wel updates door constant...dan wordt er aan geraden om RTL4 of SBS6 even op te laten staan en dan de andere kanalen..
Hetzelfde heb ik nu ook kijk 1 maal een de week LIGTV{turksvoetbal} en daarna 1 week niet kijk ik weer naar LIGTV naar een week geen beeld dan FF op SHOWTV zetten 2 min. updates door en ineenkeer Beeld op LIGTV..


Je bemerkt dat ook met de franse C+ soms even geen beeld dan swap je naar ander kanaal en wacht even en de AU doet de rest. Maar ik heb nog nooit speciaal de deco op sbs6 of rtl4 moeten zetten voor een update, mijn deco staat altijd standaard op bbc prime en daar krijg je hem ook zo en zo door, dat werd maar al te duidelijk op 16 juni zit je te kijken plof op zwart, en toen was het over he. Nu is naast het standaard pakket mtv en vh1 en mezzo nog open, alhoewel dat eigenlijk vrije kanalen zijn volgens, mij zullen deze waarschijnlijk wel blijven op de seca2 kaart, anders zou TMF er ook af moeten want dat is overgenomen door MTV, maar over mezzo heb ik nog mijn twijfels.

Nog even over de updates ik merk dat ze binnenkomen omdat bij het swappen de deco even 5 secs bevriest als dat gebeurd, ik kan dan even niet swappen of epg gebruiken, normaal gebeurd dat 1 a 2 keer, maar de laatste dagen gebeurd dat erg veel, gisteravond was het even stil leek het, toen kon ik gewoon door swappen. Mijn deco heeft dit probleempje altijd gehad en dat is enorm te merken op de 1e van de maand had dat ook ook met de seca1 kaart. Ik praat dan ook over het standaard C+ philips doosje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SAN,

volgens mij heb je de update puls dan gemist.

Als je tenminste deze maand al 15 min naar een van de Nederlandse zenders hebt gekeken.

 

Update pulsen komen 99% van de gevallen in de nacht van de laatste dag van de maand. 15 minuten kijken op de eerste dag van de nieuwe maand naar een van de NL kanalen: en je ziet dat de nieuwe datum is bijgeschreven op je kaart.

 

Ik gebruik zelf een Philips met Seca2 card en een Nokia 9902 met Aston 1.05 en Seca 2 card. Ook bij de Nokia kun je via menu/ commen interface/ consultation/ canal digitaal de nieuwe datum zien.

 

Uit ervaring heb ik geleerd dat alle Nederlandse zenders (Ned 1 t/m Veronica) goed zijn voor bijschrijven van de puls. Ontvangen wordt de puls altijd. Echter kijk je in de gehele maand niet naar een van de NL kanalen, dan wordt de update NIET bijgeschreven op je card. VAnaf dat moment zal er opnieuw geactiveerd moeten worden. Update pulsen in de maanden na een NIET bijgeschreven keer doen niets meer.

Door schade en schande wijs geworden, waar huurders in een vakantie woning de sat tuner op een buitenlands station lieten staan. Thuis nagebootst met 2 tuners: het klopt echt!

 

Jij zult dus (je legale kaart) opnieuw moeten laten activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Update pulsen komen 99% van de gevallen in de nacht van de laatste dag van de maand. 15 minuten kijken op de eerste dag van de nieuwe maand naar een van de NL kanalen: en je ziet dat de nieuwe datum is bijgeschreven op je kaart.

 

Hmm volgens mij verschild dat per kaart hoor, die van mij altijd op eerste van de maand tussen 12:00 en 15:00 updated. de ontvanger blijft bij ons vaak aanstaan in de nacht en toch geen updates dan, komt omdat mijn philips geen sleep functie heeft en tv wel dus blijft de deco aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is naast het standaard pakket mtv en vh1 en mezzo nog open, alhoewel dat eigenlijk vrije kanalen zijn volgens, mij zullen deze waarschijnlijk wel blijven op de seca2 kaart, anders zou TMF er ook af moeten want dat is overgenomen door MTV, maar over mezzo heb ik nog mijn twijfels.

 

Je zit wel lekker te filosferen, moet ik je zeggen..

Je hebt het toch helemaal verkeerd, TMF hoort bij het gratis "Set-Top-Box" pakket, dat moge bekend zijn. De andere MTV kanalen (w.o. MTV Hits en VH1) horen in het Basispakket (€6,25/maand), dit is altijd (sinds 2000, IIRC) zo geweest, en zal nu niet veranderen. TMF is ook al in april 2001 overgenomen door MTV en ging toen ook niet naar het basispakket. Ook is MTV eigenaar van Nickelodeon, wat ook gratis is te krijgen.

In jouw redenatie zou alles wat tot één bedrijf hoort, wel danwel niet in een betaald pakket kunnen zitten.

 

Het feit dat die kanalen (incl. o.a. Euronews) nog op staan, is dat die op transponders van derden zitten. Die zijn over het algemeen wat trager met wisselen. Zo heeft op de meeste kanalen die op niet-Canal+ transponders zitten nog tot vorige week Seca1 aangestaan.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...