Ga naar inhoud


Nieuw design


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmmm, toch nog een opmerking!<BR>Spijker die kier even dicht links boven in<BR>(Tussen het linker frame en top frame)<BR>Te zien met Netscape 1024x768<BR>Voor de rest mijn complimenten..<BR>Herbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe,<BR>Een hele opluchting.<BR>Sat4all terug met een gloednieuwe outlook die ik nog niet eerder ben tegengekomen.<BR>Gewoon een veradememing hier rond te dolen.<BR>En wat een schat aan info hier zonder belemmeringen.<BR>Lef!! en dat wordt gewaardeerd. Kijk maar naar het aantal bezoekers, nieuwe topics, reply's noem maar op.<P>Andere info board's begonnen al groen uit te slaan. "mosvorming ontstaat altijd op stille plekjes"<P>Ga door met dit concept .<BR>Georges<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben zojuist het nieuwe logo - dat overigens door een van onze trouwe members: Robert_NL gemaakt is - aan de nieuwe layout toegevoegd!<P>Ik vindt hem erg mooi en ik hoop jullie ook!<P>Robert, nogmaals van harte bedankt smile.gif" border="0!!!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...