Ga naar inhoud


SECA decoderen met een Irdeto CAM


Littlesat

Aanbevolen berichten

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hmmm, heb dat test proggie opgehaald ziet er "echt" uit.. heb alleen geen season-kaart setup staan.. kan het wel neerzetten als het moet maar misschien is iemand hier die het zaakje al draaiende heeft en het wil uitproberen.. zou wel fakin c00l zijn als het werkt.. har har laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stefke<P>Als je even op de weergegeven link klikt in de message van Littlesat en dan op die pagina even de moeite neemt om de messages door te lezen tongue.gif" border="0 , vindt je meteen de link om het progje zelf te kunnen downloaden. <P>Over het hoofd gezien? rolleyes.gif" border="0 <P>grz.<P>Robert_nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

@robert nl<P>Hallo, heb dit voor te posten natuurlijk geprobeerd maar de link was intussen dood. Anders had ik tuurlijk deze vraag niet gesteld.<P>Stefke<P>Oeps blijkt na een tweede poging terug te werken. Ga meteen testen<p>[ 19-04-2001: Message edited by: stefke ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist effe het progje getest op de humax embedded irdeto. Blijkt dat er communicatie is. Wanneer ik de cam reset dan geeft hij de ATR string. Verder heeft ie tot nu toe niets gegeven. Heb tot nu toe enkel getest op Ned1. Wat is nu eigenlijk juist de bedoeling van dit testprogje. Zou het mogelijk moeten zijn om beeld te krijgen of is dit gewoon om te zien of de cam dit aankan.<P><BR>Stefke.<p>[ 19-04-2001: Message edited by: stefke ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zat het ook al weer met dat CW, is al weer een tijdje geleden dat dit onderwerp ter sprake was.<P>Om de MPEG-stream te decoderen moet het juiste CW in de descrambler worden gezet.<P>Zou mooi zijn als er toch ergens een gaatje in het systeem zit, bijvoorbeeld door een typische waarde van de plainkey dat er dan toch de 'fout' berekende CW (wat dan toch de juiste is) in de descrambler wordt geschreven wink.gif" border="0 of zoiets.<P>Weet iemand wat de methode is?<P>Als dit werkt dan kunnen we de methode gewoon in een GW zetten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ook met een cam moeten werken.. beweerd de auteur.<P>(gelul van mij.. zou leuk zijn als het kon.. dat stond er.. smile.gif" border="0 ok mijn duits is ook niet zoals dat van GÖTHE)<p>[ 20-04-2001: Message edited by: oOD0peOo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

GA svp niet experienteren, via een Nokia of emu kaart<BR>Vriend gedaan die zeer vrolijk dit via een emu kaartje naar zijn Nokia bracht maar zijn Nokia begon te spoken, en heb de gehel nacht gewerkt om zijn reciever weer aan de praat te krijgen!!!<BR>Moest alles wissen ook de settings want niks deed het meer.<BR>Flobte van zender tot zender ook zijn remote deed alleen de aan funcie nog...<BR>Did doordat hij <A HREF="http://weristda.virtualave.net/Sec/si_test.exe" TARGET=_blank>http://weristda.virtualave.net/Sec/si_test.exe</A> erop zette..<BR>Gaarne dit verder in harware met de Moderator bespreken voordat een leek eraan gaat beginnen en liefst met een duidelijke faq erbij...<P>Heb zijn Nokia weer aan de praat trouwens maar dat heeft me wel de gehele nacht geduurd..

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...