Ga naar inhoud


SECA decoderen met een Irdeto CAM


Littlesat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,<P>Weet je dat zeker? Uit goeie bron? <P>Ik denk dat Uli hiermee (als hij het aanpast)<BR>allerlei problemen kan krijgen. <BR>Had ik ook niet<BR>ergens gelezen dat Humax in de volgende<BR>softwareversies deze manipulatie gaat<BR>blokkeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen de interne CAM blokkeren wat ze willen, maar met een Irdeto CI SE in het bakkie is er geen houden aan.... laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seca decoderen met d-box/mediamaster 9500 gaat dus zover ik weet nog niet met dr-overflow. Mischien dat iemand een andere firmware versie heeft of kan maken voor de nokia 9500 (bv sandra).<P>Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook iemand precies vertellen wat te doen?<BR>Walbanger via de freecam ??<BR>We praten hier dus over de oude 4.6/4.7 ?<BR>dus niet over de Euro?<BR>Bedankt voor reply alvast<BR>zeer confused hoor .......<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na het lezen van de topic helemaal de kluts kwijt!<BR>Wat ben je er nu allemaal voor nodig?<P>En wat kost het allemaal?<P>Is er misschien iemand die het allemaal kan uitleggen?<P>ALVAST BEDANKT!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

benodigheden:<BR>- 1x season 2<BR>- 1x computer<BR>- 1x digitale ontvanger (liefst humax5400)<BR>- 1x irdeto cam (niet meet nodig als je humax hebt)<BR>- wallbanger of hbemu<P>that's it my friend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig heb je dus nog een PC en een seasons adapter nodig. <BR>Is het dan niet mogelijk om in de toekomst de functionaliteit van wallbanger of hbemu op een straffere kaart (bvb. funcard) te zetten?<P>Of zijn er misschien al enkele knappe koppen hiermee bezig? <P> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc en ontvanger Nokia 9500 staan ongeveer 12 meter bij elkaar vandaan<P>is dit een probleem als ik er een Season 2 op aansluit?<P>Heeft iemand het al werkend op de MM 9500?<BR>Welke ontvangers kan het nog meer op werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste mensen...<P>Nu we toch aan het vragen zijn...<BR>Wat is precies het verschil tussen season 1 en 2 technisch gesproken...<P>En wil dit dus helemaal niet werken met een season 1 interface?<P> badankt voor het lezen en groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb al een paar dagen niets meer gehoord over dit gebeuren (seca op een MM9500)<P>Zijn er misschien ook meer URL'S beschikbaar met info erover, of mensen die het nu werken hebben enz.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...