Ga naar inhoud


SECA decoderen met een Irdeto CAM


Littlesat

Aanbevolen berichten

Grappig ird ci die seca aan kan ha ha.<BR>gepobeert op ird se en embedded cam.<BR>en geprobeert in b-crypt d-box.<BR>werkt geen van alle<BR>het pakt wel de atr string.<BR>that's it it's (bs)=b*ll Sh*t<P>Snake G1<BR>[DoN't HaTe tHe PlAyEr HaTe tHe GaMe]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het werkt wel degelijk!!!! Zie ook mijn posting in het andere thread in dit forum!<P>@ Naamgenoot[Q]: Was er ff niet helemaal bij... rolleyes.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hbemu08000 geprobeerd op mijn hummie 5400 met betaalde patch werkt met s*ca en vi*cces verschillende zenders doen het maar de tv3 op de s*rius krijg ik niet aan de praat en de tv100* ook niet. laugh.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou leuk zijn voor anderen die al wat fouten hiermee hebben gemaakt duidelijk ff te laten weten hoe men dit file erin werkende heeft gekregen en met welke recievers.<BR>Ik kreeg mail van mensen die dit geprobeerd hebben met een MM en die begon te spoken...

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst het progje hbemu08000 gedownload. Daarna het com-poortje aangepast in het txt filetje. Als verder orgineel gelaten.<BR>Afgestemd op een irdetx canaal.Voor secx en viaccex effe "autoemm" uitvinken. In het provider logje scrollen naar secxemu en viaemu en ziedaar. Nog niet alle kanalen werken maar toch...<P>rebootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook het bewuste progje geprobeerd op een humax irci 5400 en alle viacces kanalen (incl viasat) kwamen tevoorschijn(behalve multivision wegens waarschijnlijk ontbrekende key).seca was ook geen probleem,maar cine cinemas en taquilla werkten niet.heel wat nokia 9500 gebruikers zouden gelukkig zijn moest dit ook kunnen werken op hun receivers.geprobeerd,maar bij mij werkte het nog niet.tips zijn welkom.<BR>dit bakken in een kaartje en we zijn goed gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,<BR>Wie wilt en kan mij helpen aan die file voor dat irdeto/seca gebeuren?<BR>Het is niet op die site te vinden op de vorige bladzijde.<BR>Groeten<BR>Willem W@fer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Willem,<BR>Ik heb heb proggie gevonden op onderstaande site:<BR> <A HREF="http://www.supersatint.cjb.net/" TARGET=_blank>http://www.supersatint.cjb.net/</A> <P>Alleen bij bij geeft de humer steeds een "INVALID CARD" melding.. Iemand dit probleem bekend ? In de EMU zie ik alleen de volgende regel langskomen:<BR>28APR01 20:50 ATR: 3B 9F 21 0E 49 52 44 45 54 4F 20 41 43 53 20 56 31 2E 32 A0 Shit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wallbanger kan dit ook met alle versies<BR>Zie hier onder de mail van Rob hoe en wat<P>Grtz. Kees.<P>so here it is :<BR> 1-Cam settings should be AUTO/AUTO for 4.x se and EMU=OFF for<BR> a freecam.<BR> 2-u can use any version of wallbanger or the latest one u have<BR> it doesn't matter(ah!)<BR> 3-in irdato section Add 2 providers :<BR> -'SECO' : ACS 1.2,CoCo:CUSTOM,EMM id=0100 ECM id=0102<BR> set hex serial to FFFFFF and provider id to FFFFFF for<BR> both provider types 00 and 10.<BR> -'VIA' :ACS 1.2,CoCo:CUSTOM,Emm Id=0500 ECM Id=0502<BR> again hex serial to FFFFFF and provider ids the same<BR> 4-go to a seco or vioccoss channel on your receiver and turn it<BR> off.<BR> 5-set the Provider/Next Reset to SECO or VIA depending on what<BR> channel you are on.<BR> 6-checkmark EMM Id in 'Main Window'<BR> 7-in the log window make sure that u have all instructions checked.<BR> 8-click 'Connect' in irdoto of course.<BR> 9-turn on your receiver and hold your breath<BR> if you see in the log window that the incoming data is running after<BR> 'reply CAM Crypt keys' then your receiver will work in 3 in 1,please<BR> add it to the 3_IN_1 table in the database.we already know that <BR> wallbanger works with the patched humax5400 and <BR> nokia 9800(MA 1.3 blocks vioccoss stream may be earlier <BR> versions don't,SECO is ok).<P> Regards<BR> rob9890<p>[ 28-04-2001: Message edited by: Keesie ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik lees dat er hier ook al druk over het nieuwe emulator programma geschreven word.<BR>En voor de minder gelovingen, het schijnt echt te werken.<BR>In bepaalde smartgroups wordt flink mee gewerkt en ook gegevens uitgewisseld.<P>Is er al iemand die het hier ook werkend heeft.<BR>het schijnt ook met de humax en de patched cam schitterend te werken.<BR>Zou het graag willen testen, want eigen ogen bedriegen niet !<P>Hou me dan ook voor hardware aanbevolen.<P>jerommekeuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu van alles geprobeerd maar ik krijg<BR>de hbemu niet aan de praat op en echostar met een ci cam heb ook dat stukje van keesie geprobeerd met wallbanger en dat verhaal krijg ik tot zo ver aan de praat dat met de cam keys lukt perfekt maar dan kom ik in de knoei met de provider keys kort om nog geen beeld maar wel de cam keys zit nu een beetje vast hoe ik verder moet confused.gif" border="0misschien dat iemand mij daar een tipje over kan geven zodat ik weer verder kan<BR>groeten<BR>zie dat het nog steeds onder Nieuws en Informatie staat maar dat is het al lang niet meer mischien verplaatsen confused.gif" border="0<p>[ 01-05-2001: Message edited by: rienk ]

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...