Ga naar inhoud


sattelite: canal+ heeft sucses


SatWijchen

Aanbevolen berichten

In de veronica sattelite staat een intervieuw<BR>met canal+ zij schrijven dat zij succes heben tegen de iligale smartcards.<BR>Er staat ook ingeschreven dat handelaren namen van kopers bekend moeten maken.zou dat ook gelden voor kopers van piccards en programmeer apparaten zoals bv de goldwaver,want daar kun je zoals ze zeggen snel je tuinhek mee openmaken.<BR>Als het allemaal waar is wat er in de sattelite staat dan staat ons nog wat te wachten.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Succes is relatief en kleur bekennen is moeilijk blijkbaar. Lees de uitspraken van de rechtbank maar eens, die zijn voor iedereen beschikbaar, dan weet je genoeg. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is altijd nog zoiets als een geheimhoudings plicht ten opzichte van je klanten.<BR>Als zij onze namen gaan vrijgeven dan zijn ze goed fout bezig.<BR>Ten tweede, als het toegestaan is om programmers en losse kaarten te verkopen (LEEG) wat wil channel + dan hiertegen doen ?<BR>Ik heb totaal iets legaals aangeschaft !!!<BR>Denk dat het stukje wat je gelezen hebt een druppel op een gloeiende plaat is.<BR>Maak je niet te druk hierom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen daar over. Wat canal+ daar schrijft is gewoon totale onzin. We hebben toch allemaal al gezien wat ze denken te kunnen verdraaien en uit contrast proberen te trekken? Canal+ gooit eindelijk langzaam maar zeker hun eigen glazen in. Op dit moment wordt er door een aantal juristen en advocaten een stukje geschreven over de streken van canal+. Zodra dit af is zal het zeker op sat4all gepubliceerd worden, zodat iedereen precies weet wat canal+ wel en niet kan maken. (wettelijk gezien dus)<BR>Ondertussen voorspel ik dat canal+ met dit artikel weer voldoende mensen op hun tenen getrapt heeft of tegenacties te mogen verwachten. Zonde hoor! Het was net weer even rustig in satellietland.<BR>Wat mij heel erg tegenvalt is dat men bij de Veronica Satellite schijnbaar niet weet wat men wil. Canal+ was schijnbaar boos over dat artikel wat men in de uitgave van 4 weken geleden schreef. De Satellite heeft zich dat schijnbaar nogal aangetrokken en direct dat belachelijke artikel in de vorige uitgave gepubliceerd. <BR>Wij hebben vandaag contact opgenomen met Dhr. Marc Rojo, eigenaar van XTRASAT Nederland B.V. in Uden en deze verklaarde ons dat de Veronica Satellite schijnbaar dusdanig onder druk stond van Canal+ dat hij geen zin had in een interview in de satellite. Volgens Rojo waren de uitspraken van de rechter duidelijk genoeg en kan iedereen sinds enige tijd al volledig onpartijdig de uitspraak van de rechter absorberen en zelf een conclusie trekken.<BR>Die conclusie hadden we natuurlijk zelf inderdaad al getrokken en daaruit blijkt in ieder geval voor mij dat canal+ er een enorme puinhoop van maakt. Schijnbaar zijn deze zaken toch nog al belangrijk voor ze, terwijl een van de toplieden van Canal+ enige tijd geleden in een interview nog verklaarde dat de piraterij slechts een heel klein deel van de totale kijkers betrof en dit voor canal+ niet van belang was.<BR>Kortom, des te meer canal+ in dit soort bladen schrijft, des te meer ze op hun bek gaan. Wij lachen toch alleen maar?<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo dat canal+ alles uit z`n verband rukt en verdraaid.maar het stuk in het blad is zeker geen reclame voor de zaken die in het blad genoemd worden(denk ik).<BR>Ook deze site wordt trouwens nog vermeld.<P>Maar het mooiste stukje vindt ik nog wel deze:<BR>vraag:Is het voor u moeilijk om internetsites buiten europa aan te pakken?<P>Antw:freek vd .e:We hebben net de russische sites devoy.da.ru en freeseka.da.ru gesloten .<BR>WE treden wereldwijd op.<P>Hij heeft zeker niet inde gaten dat er al ik weet niet hoeveel sites zijn bijgekomen het is eigenlijk het zelfde als water naar de zee dragen.<BR>maarja laat ze maar zo wijs.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in de Hopper Guide daar staat een groot artikel in over wat canaal plus allemaal probeerd en wat ze bereikt hebben maar ook wat ze niet bereikt hebben.<BR>Er staat ook in dat programmers en kaarten (leeg) niet illegaal zijn bevonden maar het vrij kijken naar een betaal zender wel.<BR>Het is een flink artikel en je kan het het best zelf lezen en om het op het board te zetten is me te veel type werk maar misschien dat iemand anders het wel wil doen <BR>die ook in het bezit is van dit sat.blad.<BR>Groetjes Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het helemaal geen mooi stukje meer want ik dacht dat freeseka verhuist was naar een andere url in cz maar daar zit ie ook niet meer als iemand weet waar hij zit stuur me dan even een private message aub.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

"We hebben net de russische sites devoy.da.ru en freeseka.da.ru gesloten .<BR>WE treden wereldwijd op."<P>Freekje.. Waar denk je waar FreeSeka en Devoy wonen?<P>......geen idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe denkt Freekje aan de adressen te komen van alle mensen die hun programmers en kaartjes uit Duitsland halen .<BR>Ik heb bv. een multi progger 2000 + 2 Stone kaartjes bij onze oosterburen vandaan via het WWW en het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze die kunnen achterhalen.<P>Groet ircasat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ probeert het publiek uiteraard zo dom mogelijk te houden. Elke publicatie in een tijdschrift over het 'kraken' van Seca e.d. zorgt ervoor dat meer mensen hiervan gebruik gaan maken. Logisch dus dat satellite onder druk word gezet om hierover positieve geluiden (voor canal+ dan) te laten horen. Of dat ook allemaal waar is zal ze worst wezen..... smile.gif" border="0<P>Gelukkig weten wij wel beter..... smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee, die foto in de Satellite linksonder dat artikel over anaal-, is dat onze vriend freekie ? Van die foto valt wel een mooie karikatuur van te maaken wha !<P>Wie kan me dat vertellen of dit hem is ?<p>[ 24-04-2001: Message edited by: groenteboer ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd geleden was er ook al een discussie op dit board, over de bladen. Het blijkt maar weer dat er geen waarheid word geschreven, maar dat men alleen schrijft wat de grootste sponsers willen wat er geschreven wordt.<BR>Toen ging het over de Hopperguide en die belachelijke Bakker ontvanger die werkelijk nix kon maar helemaal de hemel in werd geprezen. Alleen omdat dat een van de grootste adverteerders is. Dta is dus gewoon ook weer hier het geval. Het zou me zelf nix verbazen dat je naar een goldkaart mag kijken (als backup kaart) zolang je ook maar een echte hebt waarvoor je betaald. hetzelfde met cd's, van alles mag je een back up hebben zolang het orgineel ook aanwezig is een betaald natuurlijk.<P><BR>gr,<P>bob wink.gif" border="0<p>[ 24-04-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canalplus wint het nooit van hackers <BR>dar zijn ze te stom voor met idoot decoders<BR>die nisk kunnen allen hun pakkten ontvagen.<P>groeten Anti Canalplus hackers groep<BR>Spain<BR>Hacker@canalplus.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Groenteboer,<P>Nee dat is Freek niet. Die kerel is wel even lelijk, maar het is Wil Moerer, de baas daar.<BR>Wij hebben vandaag het artikel uit de satellite gescanned en dit aangevuld met ons commentaar (in rood). Aan het eind van de week verschijnt er een stuk geschreven door een welbekend media jurist die zich in de zaak verdiept heeft. Daarover later meer.<P>Eerst dit:<BR> <A HREF="http://www.sat4all.com/sat4all_public_html/canalplus1.htm" TARGET=_blank>LEES MIJ!</A> <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 24-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...