Ga naar inhoud


sattelite: canal+ heeft sucses


SatWijchen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk toch dat anal+ er uiteindelijk toch beter op wordt, bv hier in dit land gooiden ze de lidmaatschap omhoog van 45 gulden naar 100. Dit betekend dat het nieuwe lidmaatschap het pluspakket standaard is.<P>mbt het artikel ben ik benieuwd wat daar instaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Satelliet nummer 11 zal een interview komen met de heren Rojo en De Booij van Xtrasat en M-Sat. Enkele opmerkingen die Canal+ deed in het 'Succes'-verhaal uit nummer 9 worden dan rechtgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Zo'n succesverhaal was het trouwens niet. In feite leden ze gewoon een nederlaag omdat lege card + programmers in feite legaal zijn verklaard door de rechter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bopje:<BR>Misschien leuk om te weten:<BR>Je hoeft GEEN orgineel in bezit te hebben voor een kopie!<BR>Wist je nl. dat het wettelijk toegestaan is en dus volledig legaal om een CD te huren bij de Biblio en er vervolgens een kopie van te maken? (of 100???)<BR>Het zit schijnbaar al in de huurprijs en je mag ze dus alleen NIET verhandelen!<BR> Groetjes, laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...