Ga naar inhoud


signaal sterkte?


michel130

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een vraagje,

 

Als je in de @sat menu / settings / antenne instelingen gaat daar zie je een sat lijst van hotbird , astra , hispa enzenz.

 

Mijn vraag is als ik in die lijst op astra kijk dan zie ik signaal uitslaan en als ik naar astra 2 ga en hotbird maar ga ik naar eutelsat of iets anders dan zie ik niks?

 

Hoe kan ik dat wel krijgen het gaat mij erom om de schotel goed af stellen?

 

Is het een speciaal frequentie die ze uitzenden zodat ik die in de zenderlijst kan programeren?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je wel zenders op de eutel ingelezen? als je geen zenders hebt krijg je ook geen signaalstrekte.

Standaard is nl. alleen een kanalenlijst ingevoerd voor de astra en hotbird. Dus is het vrij logisch dat je op andere satellieten geen ontvangst krijgt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben er nu ook achtergekomen hoe het werkt

 

klopt je moet een zender hebben die signaal geeft en dan kan je de rest ook zien.

 

Blijkbaar kan ik tmf BE niet krijgen en de albani wel want die gaf wel signaal uit had het ook ergens op dit forum gelezen.

 

Bedankt allemaal voor de informatie.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...