Gast Geplaatst: 25 oktober 2003 Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 hallo, ik heb een nogal eigenaardig probleem als ik mijn computer via zo'n draadloos toestelletje wil aansluiten op mijn televisie. Bedoeling is om zo films af te spelen van pc op tv uiteraard. Maar het probleem is dat dit op één bepaalde tv niet in kleur is en dat het beeld ook wel eens schokt. Als ik de draadloze ontvanger op andere tv 's aansluit is dit altijd in kleur, ook als ik de computer rechtstreeks op tv aansluit. De televisie waar het fout loopt is een Sony trinitron (100 Hz) en de zender is een Medion MD9048. Het enige wat ik kan veranderen is de frequentie van de zender (4 mogelijkheden). Heb ook al de verschillende PAL 's op pc geprobeerd, maar tevergeefs. Ok via de antenne uitgang van het ontvangertje is dit nog steeds zwart-wit. Misschien iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2003 Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 ja typisch een geval van svhs uitgang ingeschakeld op de pc... hetgeen de tv niet aankan of de instellingen niet juist zijn gekozen waardoor de tv ook svhs input accepteert. cheers Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 oktober 2003 Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Ik heb dit ook al gewijzigd. Ik kan kiezen tussen 'Samengestelde Video Uit' en 'S-Video-Uit' of automatische selectie. Maar geen van deze drie verandert iets. Vroeger ging het trouwens wel op die tv in kleur, maar nu plots niet meer. Heb ook al drivers van videokaart opnieuw geinstalleerd, maar ook zonder succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2003 Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 dan ligt het toch aan die medion als het voorheen wel ging... misschien kan dat zendertje helemaal geen andere formaten als de cvbs / fbas oftewel de supereenvoudige coax met kleur en geluid. is de aansluiting zonder die zenders dan nu in orde? cheers Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Delen Geplaatst: 26 oktober 2003 Zonder zender werkt het ook, maar zelfs met zender werkt het op andere televisie 's wel. Daarom snap ik het ook niet, heb ook al alles geprobeerd aan die sony tv te veranderen. Zelfs op een tv van 10 jaar oud werkt het wel. Heb ondertussen ook gemerkt dat wanneer ik de televisie aanzet er in het begin wel kleuren zijn, maar na enkele seconden verdwijnen ze. mvg, dieter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen