The_Drag0n Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 *schop* Hij werkt nog steeds niet, iemand een idee?
Moderator Matchless Geplaatst: 20 december 2003 Moderator Geplaatst: 20 december 2003 enkele weken terug heeft er iemand een schema voor die 22khz modificatie gestuurd .dit was 1 met een 55 timer chip. door een HD crash ben ik dat schema nu kwijt en wie dat is geweest weet ik ook niet.kan je mij dat schema even opnieuw mailen? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
bash! Geplaatst: 20 december 2003 Geplaatst: 20 december 2003 hmmm hier ook een defecte 500IRD tjoept ongeveer 6 x per seconde maar doet verder niets... iemand een idee? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
alfred de witt Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Ik heb hier een galaxis ird2000 die na blikseminslag niets meer doet. Iemand een voedingsprint over of een tip voor reparatie? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen