Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb 9500mm, wou er nieuwe firmware inzetten is (B2.10UNS) maar er is iets fout gegaan op e.o.a. manier als ik er nu spanning opzet zie ik in het display knipperen continue B2.00UNS en dit gaat ook niet weg.

Kan niet resetten kan niks, Heb van een kennis een BDM geleend maar krijg geen contact met de 9500, heb het op een oude DOS bak geprobeert en met wishdoos XP .

Wie weet raad of kan me uit de brand helpen met de juiste info.........

een diep bedroefd sat kijker

Max Power

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

• Moderator
Geplaatst:

b2.00uns is geen firmware maar de bootloader.dat is een soort bios van de decoder.dus die kan je er ook niet opzetten.je hebt waarschijnlijk nu je firmware wel gekilt.maar alleen software matig.je zal moeten zoeken naar dvb2000 firmware.daar heb je verschillende soorten in.voor een beginner zou ik de dvb2000beta8nl pakken.die kan je met de bdm er zo inzetten.je zal het nu zo moeten doen maar als de firmware weer goed is kan je je firmware via de seriele poort(en ook je settings) erin zetten.

maar ik zou als allereerste eens door dit forum surfen en lezen wat en hoe het werkt want anders doe je dalijk iets waar je de nokia echt kapot maakt.dat issie nu niet...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

tnx, probleem is al opgelost m.b.v. een andere BDM.

Ik vergiste me in de vraag door de firmware in de bootloader door elkaar te halen ( dacht a typte B)

Onderwerp gesloten wat mij betreft

Max Power

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen