Ga naar inhoud


Echostar DSB-2000 card's


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,

Nieuw hier.

Ik heb een satelliet-ontvangsetjes over genomen van iemand. Eens kijken wat dat is. Er zit geen kaart bij. Nu kan iemand in mijn buurt aan kaarten komen (ik zou niet weten waar je zoiets moet kopen) en die vroeg mij wat voor kaart ik nodig had.

Dat weet ik niet, is hier iemand (retorische vraag) die dat weet?

 

Nico

 

p.s. zit de module al in het apparaat? (Geen idee waar die vraag op slaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is dat een door C+ goed gekeurde seca ontvanger.

Dus als ik me niet vergis heb je bij deze ontvanger alleen wat aan een orgineel Seca2 kaartje van C+

En dan ligt het aan welk abbonoment je neemt wat je per maand/jaar betaald.

Maar voor die informatie zie de website van C+

Een piraten kaart (gold/funkaartje of welke andere dan ook)is op dit moment niet mogelijk op die ontvanger.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt als slecht nieuws. Het probleem is dat ik niet eens die schotel kan richten omdat de ontvanger direct om een kaart vraagt. Het zou mij dus niet uitmaken als de kanalen waar het de piraten om te doen is niet werken als ik maar de overige kanalen kan bekijken. Werkt zo een "piraten kaart" helemaal niet of werken de "pittige" kanalen niet?

 

Nico

 

Wie is C+ en waar is hun website? (Ik ken wel C++ maar dat zullen jullie niet bedoelen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pitmaster

Deze ontvanger heeft geen "losse" module , deze is geintregeerd op het moederboard .

Als je aan een "Seca 1" kaart kunt komen (Daar moeten er veel van in div. laatjes liggen) , dan kun je in ieder geval de FTA zenders kijken .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Fantastisch! Kan ik daar een oproep voor doen op deze site ergens?


Misschien in het Te Koop/ Gevraagd forum maar formuleer duidelijk uw vraag (voorbeeld): "Wie heeft voor mij nog ergens een oud officieel seca kaartje liggen teneinde mij toe te laten de FTA kanalen op een officiële seca ontvanger te kunnen bekijken? Deze werkt niet zonder dat er een kaartje in steekt"

En, ja hoor: FTA = Free To Air

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een goldcard en een seca 1 file van vorig jaar , kun je ook FTA kijken .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...