Ga naar inhoud


Asscom Reference


Moppy123

Aanbevolen berichten

ik denk dat je dan de software An1Ned1 niet goed geinstalleerd hebt.

Laat je de patch los op de "Fata morgana software" dan werkt het zeker niet. Deze software is ruim 1,5 jaar geleden geschreven door Spacerunner en werkt op een andere manier.

Zoek even op dit board hoe je de software moet installeren, volgens mij heb ik dat hier al eens gepost.

Mocht je het niet kunnen vinden geef dan even een seintje dan zoek ik het wel op.

 

Suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb jou hele database op dit board nagelezen, heb vanalles geprobeerd, het resultaat is dat ik nu ook geen kanalen meer kan inladen! Ik denk dat mijn kennis van zaken niet toereikend is om dit tot een goed einde te brengen.

Als je nog een goeie tip hebt, met eventueel een goede leidraad, wil ik dat graag van je vernemen.

 

vrgr. Henk.P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 2 dagen heb ik geen nederland 1,2 rtl enzovoort meer. (Basispakket CanalDigitaal) Als ik zap zapt hij verschillend tussen ongeveer 15 kanalen. Ik krijg een rood blokje als ik nederland 2 enzovoort wil zien. De antenne zit er goed in , ik heb alles aleens gedemonteerd en weer gemonteerd. Ik weet niet wat ik doen moet. Alles boven kanaal 100 werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,

ik heb hier een ontvanger staan waar ik de nieuwe software in heb gezet, maar met de laatste stormen is mijn schotel verdraaid en aangezien ik enkele weken geleden van een stoel ben gevallen, heb ik het nog niet aangedurfd om deze opnieuw in te stellen.

 

Maar zo gauw ik iets weet, zal ik het hier posten.

 

suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...