Ga naar inhoud


tv zenders worden geblokkeerd


Aanbevolen berichten

Ik kijk tv op mijn laptop via een anysee e30s2 tuner met een canaldigitaal card. Als ik het zaakje aansluit op de pc ontvang ik alle zenders maar als het op mijn laptop aansluit krijg ik aleen de vrije zenders en dus geen canaal digitaal zenders. Ergens wordt er dus iets beblokkeerd. Iemand een idee bij welke instellingen ik moet zoeken. Of is er een andere oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op beide computers heb je Windows 7 media center?

Zonder Windows 7 media center krijg je geen MPEG4 H264 zenders door, Canal Digitaal gebruikt deze norm op 23,5oost.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, maar dan is het eigenlijk nog vreemder want op de pc zit nog xp en mijn laptop heeft windows7 en mediacenter. Ik zit overigens op astra 19.2 oost. Volgens mij zit het probleem ergens in een instelling van de beveiliging van de laptop. Ik heb ook al geprobeerd met een uitgeschakelde firewall maar weer niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...