Ga naar inhoud


geheel nieuwe picons gemaakt voor ziggo


stevie-v

Aanbevolen berichten

Beste Stevie-V,

 

Was niet op de hoogte dat er op picons ook copyright zou zitten.

Ik heb destijds het piconpakket van een ander forum gedownload dus ik kon niet weten dat het iemands eigendom betrof.

Ik gebruik al geruime tijd met veel plezier "jouw" picons, maar aangezien er door zenderwijzigingen nu een aantal picons missen, en ik ook op het net geen nieuwe kon vinden heb ik ze zelf gemaakt. En ik was in de veronderstelling dat ik hier ook andere mensen mee blij zou kunnen maken.

Maar dat is dus niet het geval.

Ik zal mijn post dan ook verwijderen daar jij dreigt geen nieuwe picons meer te willen sharen, dat jij niets meer wil sharen zal mij persoonlijk een biet zijn.

Maar aangezien ik niet wil dat andere gebruikers op dit vrije forum van vrije picons en of andere software c.q. bouquetten kunnen genieten haal ik het er nu af.

 

Ik wil je in ieder geval hartelijk danken voor je tijd en inzet die je hebt gestopt in het maken van de picons in het verleden en heden, en ik wens je veel succes toe met je "picon"softwarebedrijf.

 

Met vriendelijke groet,

 

Martijn. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ook ik stel de moeite die je neemt deze picons te maken zeer op prijs, maar 80% van de picons bestaat uit een zenderlogo en het copyright daarop rust toch echt wel bij de betreffende omroep. Om copyright te claimen vind ik dan ook heel erg ver gaan.

 

Bovendien is hier totaal geen sprake van kwade opzet, dus wat vriendelijker mag best wel steviev.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Picons gemaakt en of aangepast voor UPC en die werden afgewimpeld als grote puinhoop. Ik post ze daarom niet meer maar Copyright gaat wel heel ver. Iedereen kan en mag picons maken en of aanpassen. anders moet je ze niet meer posten.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke duidelijk dan stopt het hier voor mij dan maak ik ze nog enkel voor mezelf,wat de update betreft ik zit in het buitenland er moet namelijk ook nog gewerkt worden !

Ik vind het echt brutaal om hier in mijn topic picons te maken waar ik me voor heb ingezet het is mijn layout en mocht je picons willen maken dan is dat nu mogelijk ik stop er namelijk mee en wat jou een biet is Martijn dat boeit me al helemaal geen ruk,het is je eerste post dus pas je lekker even aan dat heb ik hierop te zeggen !!!

Hopelijk kan deze topic dan ook gesloten worden en ga je onder je eigen topic verder maar ben dan ook een man en maak ook alle andere 400 picons zelf en copieer niet die van mij !!!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou stevie-v, in een pm hebben we wel eens van gedachten gewisseld over deze picons, volgens mij is het ook niet jouw layout je kunt er daarom ook geen rechten aan ontlenen, je ''pimpt'' ze alleen wat op met een programmaatje. :/ Dat wil niet zeggen dat ze niet mooi en goed zijn en je er veel tijd in steekt, ik gebruik ze ook maar om nu te claimen dat jij het alleenrecht hebt......... :sick:

Ik zou het jammer vinden als je ze niet meer post, bedenk je nog eens, neem een bak koffie of een pilsje en ga gewoon door met je goede werk om deze mooie picons te blijven maken, er zijn heel wat members die ze graag gebruiken. :)

En zeg nu zelf als je ze voor jezelf houdt geeft dat toch ook geen voldoening, als ik er zelf de tijd voor had zou ik ze ook gewoon posten. :cool:

zoals ik al gezegd heb hier stopt het voor mij als het zo moet dan heb ik er echt geen zin meer in,het is wel degelijk mijn layout ik pimp ze op hoe kom je daar nou weer bij wat een onzin verhaal en nee ik kan er geen rechten aan ontlenen maar iemand met een beetje verstand en opvoeding die blijft er vanaf,stel je voor dat ze icesat zijn opzet van zenderlijst gingen copieeren onder zijn topic nog voor icesat de kans had gehad om zelf met een update te komen.....ik denk niet dat hij daar blij mee zou zijn,en ja ik hou ze voortaan voor mezelf dat geeft heel veel voldoening ik heb nog 8 kennissen met een Linux ontvanger die weten mijn werk wel naar waarde in te schatten,nogmaals als je een vent bent doe dan niet enkel de updates maar post een hele nieuwe set van zo'n 300 a 400 picons met een gehele nieuwe layout en ga niet verder waar ik mee bezig ben geweest,blijf van andermans werk af,jammer dat het bij zoveel mensen ontbreekt aan een beetje fatsoen als ik zo de berichten lees en wat mij betreft kan Michel deze topic sluiten dan zijn de discussies hier afgelopen wie wat vind !

Op een forum zoals http://www.i-have-a-dreambox.com worden ook veel picons geplaatst maar enkel de maker van de picons mag voor updates zorgen en al het andere word verwijdert en zo hoort het ook !

aangepast door stevie-v
  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stevie,

Het spijt mij verschrikkelijk dat ik naar jou zegge geen verstand en geen opvoeding heb gehad. Ik zal mijn ouders vertellen dat ze gefaald hebben. Ik had natuurlijk veel beter moeten weten, hoe kon ik het idee in mijn hoofd halen om zomaar jou levenswerk zonder auteursrechtelijke toestemming na te produceren.

 

Maar ik zal jou uitdaging om mijn mannelijkheid te tonen aanvaarden. Ik zal mijn eigen picons gaan ontwerpen, en met alle liefde delen met de hele wereld en wat ieder er mee doet zal mij worst zijn.

 

Groetjes en het ga je goed.

Martijn

aangepast door Martijn156
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stevie,

Het spijt mij verschrikkelijk dat ik naar jou zegge geen verstand en geen opvoeding heb gehad. Ik zal mijn ouders vertellen dat ze gefaald hebben. Ik had natuurlijk veel beter moeten weten, hoe kon ik het idee in mijn hoofd halen om zomaar jou levenswerk zonder auteursrechtelijke toestemming na te produceren.

Maar ik zal jou uitdaging om mijn mannelijkheid te tonen aanvaarden. Ik zal mijn eigen picons gaan ontwerpen, en met alle liefde delen met de hele wereld en wat ieder er mee doet zal mij worst zijn.

Groetjes en het ga je goed.

Martijn

heel goed bezig Martijn ik ben trots op je,als iemand nu deze topic kan sluiten dan is dit onderwerp afgerond wat mij betreft ! aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Steve-v, jouw reactie vind ik echt buitenproportioneel onvriendelijk.

Ik heb je al gezegd dat er geen kwade opzet in het spel is en om dan zo kinderachtig te reageren slaat werkelijk nergens op.

 

'Jouw' topic laat ik gewoon open, want het staat iedereen vrij binnen de grenzen van onze regels hier op te reageren!

 

Ook nodig ik iedereen uit op welke picons dan ook (in een apart topic) op sat4all te plaatsen en daar vooral geen copyrights op te leggen. Dat kan juridisch gezien ook helemaal niet want zoals ik eerder a schreef heeft alleen de omroep de rechten op het zenderlogo.

 

Uiteraard moedig ik wel iedere nadrukkelijk aan dat als je jouw picon set baseert op het werk van een ander, je de ander dan ook vernoemd en credits geeft waar verdiend.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ook ik wil nog wel even snel kwijt dat je een grote jankerd bent ! Ik dacht dit een plek was waar we ervaringen en bijvoorbeeld ook picons met elkaar kunnen delen. Dat je er zoveel ophef over maakt zegt wel erg veel over jou......
Zoek het maar uit met jou picons. O en post je ze dan ook niet meer op het PLI forum ? Want anders kunnen we daar nog vandaan halen !

Pffffff.

aangepast door Michel
FATSOENREGELS!!!!!!!!

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...