Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.298 onderwerpen in dit forum

1. nix

• 0 reacties
    • 357 weergaven
    • 1 reactie
    • 495 weergaven
  2. Aston 1.03 naar Cryptoworks

• 2 reacties
    • 456 weergaven
  3. Irseto 5+10

• 6 reacties
    • 540 weergaven
    • 52 reacties
    • 5k weergaven
  4. Extra Compoort notebook

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. Mediabox

• 0 reacties
    • 365 weergaven
  6. Aston/seca module in laptop

• 3 reacties
    • 590 weergaven
  7. kaart canal digitaal belgië

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. hoe werkt irdato met irseto 6

• 4 reacties
    • 508 weergaven
  9. hex

• 1 reactie
    • 365 weergaven
  10. Multichoice + goldprgrammer

• 3 reacties
    • 359 weergaven
  11. GSM card en mastera

• 11 reacties
    • 916 weergaven
  12. Crypto Module

• 0 reacties
    • 440 weergaven
  13. Reunion

• 2 reacties
    • 296 weergaven
  14. funprogger help

• 0 reacties
    • 523 weergaven
  15. C+NL & PPV

• 2 reacties
    • 380 weergaven
  16. SCT SATISFACTION CHANNEL TV

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
  17. F1 op PW op zwart. 1 2

• 21 reacties
    • 904 weergaven
  18. funcard met phoenix + dl20?

• 0 reacties
    • 1,6k weergaven

• Daar heb je helemaal gelijk in, als ik dan reclame zie van voor maar € .... per persoon een complete maaltijd dan kijken wij elkaar vaak aan met 😵 voor dat bedrag hebben wij verse groente met vlees en toetje voor het hele gezin. Maar normaal kocht ik kipfilet voor rond de 6 euro per kg, daar betaal je nu in dezelfde winkel toch snel rond de 10 euro voor. Ook de prijzen voor rundvlees zijn toch snel met 35-45% gestegen tov. een jaar geleden. (varkensvlees wordt hier maar minimaal gegeten) Bewerkt vlees wordt bij ons maar mondjesmaat gekocht evenals kant en klare gesneden en gemengde groente ed. Enige wat ik kant en klaar koop zijn bietjes maar heb dan wel bietjes gevonden die zonder toevoegingen van suiker en zout in hun geheel zijn gekookt en daar eet ik vrijwel elke dag zo'n 250 gram van.
    • Ik zal ook zeker niet zeggen dat alles prima geregeld is maar over het algemeen is het hier juist veel beter geregeld dan elders. Ik ken bijv. ook schilders die hun hele leven vluchtige dampen hebben ingeademd en zich nu bij het omdraaien al niet meer weten wat ze eigenlijk hadden willen doen. Daar is dan het "milieuvriendelijke" alternatief voor gekomen in de vorm van watergedragen verf maar ik ken ook weer schilders die arbeidsongeschikt zijn geraakt juist door deze watergedragen verf. Oud buurman is altijd melkboer geweest wel overleden aan een combinatie van Parkinson en dementie, een melkboer die met zijn milieuvriendelijke elektrische SRV wagen langs de deuren ging maar toch Parkinson. Ik heb zelf ook een tante met Parkinson, ik had haast gezegd nog nooit van haar leven in aanraking geweest met pesticiden maar heeft wel lange tijd gewerkt in een zwembad waarbij de chloordampen verdacht worden, alleen bewijs is er niet. Wel is ze al zover dat ze een stoellift moet gebruiken om boven te komen en dat ze nu net vorige week een speciaal bed heeft gekregen om nog thuis te kunnen blijven wonen. (slechts 6 of 7 jaar ouder dan wat ikzelf ben)  
    • Ik spreek ook over de huidige dagelijkse werkelijkheid die ik persoonlijk constateer.   Het artikel dat jij hierboven aanhaalt, is dus het ABN/AMRO verhaal. Trek je conclusie. Inderdaad: de agro-industrie speelt een prijsopdrijvend spel. Productie en export uit winstbejag. Kwaliteit en krimp zijn de smoezen. ABN/AMRO trekt weer aan de touwtjes. Bepaald geen bank met schone handen.   Verder lijkt het, dat je in de verkeerde supermarkten komt, want bij de bekende prijsvechters kun je met een aardig volle tas AGF thuiskomen voor de prijs van een pakje shag met vloei. Keus zat. Het is maar net waar je winkelt.   Veel mensen winkelen (onnodig) ongezond. En dan zijn er veel dingen (te) duur.   Laatst in Kassa van BNN/VARA iemand die demonstratief liet zien dat hij voor dik €5 maar 1 maaltijd kant-en-klare stamppot met worst en veel zout kon kopen. Daarmee zou zijn dagelijks budget voor de rest van de dag op zijn. (Was aan zijn postuur overigens niet te zien dat hij tekort kwam en hij had een verdomd mooie scooter waarop hij dat plastic bakje met kant-en-klare stamppot  gemotoriseerd ging halen.)   Wij kopen hier voor dik €5-€7,50 de noodzakelijke verse ingrediënten voor stamppot en kunnen er een snelkookpan mee vullen voor meerdere personen. Verse AGF is niet duur en genoeg dagelijkse en wekelijkse aanbiedingen op de vleesafdeling.  Voor €2-€2,50 heb je een groot vers volkorenbrood.   Veel Nederlanders zijn beroepsklagers op de automatische piloot. "Wilt u de kassabon ook mee?" "Nee, hoeft niet." Ik wou die bonnen wel eens zien.   En dan zouden we Ontwikkelingshulp moeten afschaffen voor onze boodschappen? Schaamteloos.      
    • Ik ben niet tegen windturbines en/of zonnepanelen. Maar het verhaal van de energietransitie klopt niet. Aan de ene kant werden we allemaal aangespoord om zonnepanelen te plaatsen vanwege het klimaat. In 2009 ben ik begonnen met een paar zonnepanelen op mijn dak te plaatsen, en in een aantal jaren lag mijn dak dus vol, want ik wilde mijn steentje bijdragen voor het klimaat. Ook ruilde ik mijn auto in voor een hybride. Maar na verloop van tijd heb ik ontdekt dat het hele klimaatverhaal niet klopte. Ja, het warmde inderdaad op, alleen bleek dat niets te maken te hebben met onze uitstoot van CO². Dat betekent niet dat ik nu spijt heb van mijn zonnepanelen of mijn (inmiddels tweede) hybride. Maar ik besef nu wel dat het huidige klimaatnarratief een leugen is, die ons astronomische bedragen gaat kosten! Er waren veel voordelen, die ons inmiddels volop worden afgepakt. Salderingsregeling, in 2027 afgelopen. Terugleverkosten, soms nog hoger dan de terugleververgoeding, dwingen ons straks om op zonnige dagen de zonnepanelen uit te zetten! Het is allemaal een kwestie van geld. Vanaf 2027 betaal je wel energiebelasting en BTW over de elektriciteit die je afneemt, maar bij teruglevering krijg je die niet terug. Maar de overheid vangt wel energiebelasting plus BTW, als jouw teruggeleverde elektriciteit weer aan een ander huishouden wordt verkocht.    
    • Bij DAB+ heet dat TPEG Traffic data. https://www.worlddab.org/dab/features-of-dab-dab-plus
  • Nieuwe aanmaken...