Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.298 onderwerpen in dit forum

1. radio kanalen d+ (telepiu)

• 10 reacties
    • 792 weergaven
  2. Zee TV

• 0 reacties
    • 279 weergaven
  3. jupiter2 of funcard

• 0 reacties
    • 518 weergaven
  4. AT90S8515-A??

• 2 reacties
    • 435 weergaven
  5. Mastercrd update

• 2 reacties
    • 381 weergaven
  6. Cinenova 1 & 2

• 4 reacties
    • 267 weergaven
  7. programmeren van Aston-seca module

• 1 reactie
    • 413 weergaven
  8. wat doe ik verkeerd

• 2 reacties
    • 249 weergaven
  9. loader voor pic 16f876 1 2

• 25 reacties
    • 2,5k weergaven
  10. hulp nodig met PIC BIN 1.29

• 3 reacties
    • 534 weergaven
    • Sat4all vriend

Orginele PW Card

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 731 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. aston V1.03

• 2 reacties
    • 602 weergaven
  12. mastercrd

• 4 reacties
    • 526 weergaven
    • 0 reacties
    • 386 weergaven
  13. Hoe lang blijft Irdeto?

• 2 reacties
    • 689 weergaven
  14. Fun in de irdetecam

• 5 reacties
    • 356 weergaven
  15. GEEN PALCO kan iemand me helpen

• 1 reactie
    • 254 weergaven
  16. Aston Seca versie 1.1

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  17. Aston SECA 1.05

• 6 reacties
    • 600 weergaven

• Meer invloed dan je denkt. Zeker niet NUL.   Het tweede is een (suggestieve) aanname, en zeker geen feitelijke onderbouwing.  Ik denk dat je in dit geval bevooroordeeld kijkt.     Wilders onderbouwt bewust financieel niet. Feit. Om fabels te kunnen creëren en in stand te kunnen houden. Gevolg.   Zonder financiële onderbouwing worden dromen opeens reële opties. Toch? Zo niet, dan word ik vast "tegengewerkt".    
    • Wat is dan Uw vervangende keuze(freeware) ???    
    • Ik denk dat je bevooroordeelt kijkt. De PVV verwoordt de dagelijkse problemen en overlast die ruim 2 miljoen inwoners/stemmers ervaren.   In tegenstelling tot een prominente (ex) fractieleider die volgens eigen opgave op 5 minuten fietsen van een opvang in een grote bungalow woont. - Hij moet heel snel kunnen fietsen. - Hij vergeet te vertellen dat er een rivier en een industrieterrein tussen liggen.   Hij ontkent en bagatelliseert de overlast die burgers ervaren.   En in plaats van het land te besturen en problemen in ons land op te lossen is men in Den Haag alleen maar druk met conflicten op duizenden kilometers afstand waar men toch geen invloed op heeft. Met het schrappen van de kosten voor de opvang van gelukzoekers kom je al een heel eind met de financiering van het ander.😉
    • Klopt! Wilders belooft: Immigratie: "naar nul" BTW: "naar nul" Eigen Risico: "naar nul"   En nog veel meer "naar nul" Met nul financiële onderbouwing. 🫣              
    • Ik kom af en toe in de noordelijke provincies, maar ervaar eigenlijk daar een probleemloze DAB ontvangst. Af fabriek zit er DAB in de wagen, de antennes hiervoor zitten onder meer op het dak, in een van de zijruiten en de achterruit.  
  • Nieuwe aanmaken...