Ga naar inhoud


CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,5k
    berichten

24.295 onderwerpen in dit forum

  1. CINESTAR!!!!!!!!

    • 4 reacties
    • 596 weergaven
  2. strong srt 8000

    • 1 reactie
    • 888 weergaven
  3. VP2 en Com poort Laptop

    • 14 reacties
    • 3,1k weergaven
  4. blocker

    • 1 reactie
    • 845 weergaven
  5. SCT (Satisfaction)

    • 3 reacties
    • 854 weergaven
  6. handige Echostar AU-card

    • 0 reacties
    • 693 weergaven
  7. irdeto op een pickaart

    • 13 reacties
    • 1,6k weergaven
  8. Humax met alfredosoft

    • 0 reacties
    • 924 weergaven
  9. RCT

    • 3 reacties
    • 681 weergaven
  10. Hoe bereken je dat ???

    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  11. Aston Update 1.0 naar 1.03

    • 10 reacties
    • 612 weergaven
  12. irdeto ci module met ci error

    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  13. Adult-X (X-Zone)

    • 2 reacties
    • 600 weergaven
  14. crd voor stream.

    • 4 reacties
    • 505 weergaven
    • 0 reacties
    • 578 weergaven
  15. Programmeren 24LC16.

    • 3 reacties
    • 445 weergaven
  16. systemkey 01 uitlezen hoe?

    • 3 reacties
    • 664 weergaven
  17. autoup probleem smd

    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
  18. BDM interface

    • 0 reacties
    • 473 weergaven
  19. PIC 16F84a

    • 4 reacties
    • 578 weergaven


  • Berichten

    • Best gek dat. Ik wil wel weten hoe die variaties zijn ontstaan en waarom de uiteindelijke keuze. Er is vast veel experimenteer werk geweest, test opstelling en meten. Er spelen bij grote aantallen uiteindelijk ook weer keuzes mee vanuit materiaal inkoop en productie efficiëntie. 
    • Ok, maar hoe ga je dan solar chargen? Met 6-10A op 1 fase zet het niet echt zoden aan de dijk.
    • Ik wil sowieso niet verder dan 10 Amp gaan. Mijn Emat is tenslotte 16 Amp. En volgens mij is ook de Hyundai hierin gelimiteerd.
    • Inderdaad, ik was vergeten dat het in de smartevse softwarematig ingesteld wordt. Daar regelt de smartevse die weerstand.   In dat geval moet die weerstand weg/los, maar je moet wel limiteren in de smarevse. Anders kan een auto 32A trekken op een 16A kabel en een 25A hoofdzekering. Dat is allemaal niet gewenst   In het menu onder MAX:   MAX Set the MAX charge current for the EV: (10-80A) per phase. If CONFIG is set to Fixed, configure MAX to be lower than or equal to the maximum current that your fixed cable can carry.   Zet die dus op maximaal 20A (aangezien je een 16A kabel met 2,5mm2 aders hebt) en je op fase 1 wel tot 20A wilt kunnen gaan. Ik zou wel proberen te voorkomen dat je op 3 fasen 20A gaat laden. Dat is niet handig met de andere verbruikers in je huis.      
    • Het logaritmisch gedeelte is ook niet hetzelfde. In de langste antenne zie ik 12,5 V-vormen op de foto boven het dak en op de afbeelding met schietschijf en maar 8,5 in de catalogus. De kortste antenne heeft maar 5 V-vormen.   Uiteindelijk hebben ze dus gekozen voor 3 uitvoeringen net zoals Tewea met zijn logaritmische antenne, de Ultrawing, de superwing en de longwing.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...