Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.297 onderwerpen in dit forum

1. kan een crd op een goldje

• 1 reactie
    • 3,5k weergaven
  2. Kan een crd op een gold?

• 4 reacties
    • 3,5k weergaven
  3. Aston met Voyager

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
  4. Keys voor Nova en Premiere....

• 5 reacties
    • 559 weergaven
  5. kaart nullen

• 1 reactie
    • 795 weergaven
  6. wie weet of taquilla te kraken is

• 6 reacties
    • 386 weergaven
  7. Viaccess kaarjte gezocht

• 5 reacties
    • 595 weergaven
    • 8 reacties
    • 603 weergaven
  8. License error

• 5 reacties
    • 880 weergaven
  9. CAM 4.60SE en Freecam

• 4 reacties
    • 487 weergaven
  10. beginneling vragen Help!

• 7 reacties
    • 1k weergaven
  11. nul modem kabel

• 4 reacties
    • 2,5k weergaven
  12. Viaccess kaarten in België

• 1 reactie
    • 801 weergaven
  13. conax 1 2

• 15 reacties
    • 2,3k weergaven
  14. Skliniek

• 0 reacties
    • 653 weergaven
    • 14 reacties
    • 8,1k weergaven
  15. pr** zonder kinderkanalen

• 0 reacties
    • 3,2k weergaven
  16. is het hopeloos

• 0 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 574 weergaven
  17. probleem met phoenix ???

• 8 reacties
    • 4,7k weergaven

• Kijk eens even mensen wat een weertje hier! Daar kan zelfs Sprietje alleen maar van dromen.  Ik hoef dat gebrekkige weer uit Nederland niet meer. 😂😂 Zonneschijn puur. Dag in dag uit.   
    • https://www.cda.nl/kandidaten/?query=provincie-groningen   Noordoost Nederland ligt aan de periferie , volgens deze kaartjes, en krijgt alleen wat meer tegenwind rond15.00 uur. 😎🌬️  
    • @Skoopy Minimum 3 graden, wil volgens mij alleen maar zeggen dat je bij ontvangst van 2 dicht bij elkaar hangende satellieten (op minder dan 3° naast elkaar) de LNB's niet dicht genoeg naast elkaar kan zetten omwille van te weinig plaats. Dat is iets anders dan het bereik tussen de meest oostelijke en meest westelijke satelliet.  
    • Gaat me niet om die huur of aanschaf van die ip kastjes alleen ben ik weer afhankelijk van wat de provider aan restricties aan ons oplegt zoals beperkt aantal dagen terug kijken, reclame niet kunnen doorspoelen, opnames niet kunnen opslaan en dit meerdere keren terug kijken. Dit wordt ook meestal niet door de provider opgelegd maar door de bron dus een beperking en ik zie dit eerder als achteruitgang voor ons consumenten dan een vooruitgang.  Voor ons is de oplossing glas met DVBC de slimste oplossing om kaalslag van Ziggo op te lossen zo zie ik het, bovendien levert deze provider ook nog eens gewoon de mogelijkheid om je analoge tuner weer via dat coax netwerk aan te sluiten, al is dat geen vooruitgang maar vooral makkelijk.  
    • Dit staat er: Alle satellieten die zich op 26° in de geostationaire baan bevinden, kunnen worden ontvangen - ALLEMAAL MET DEZELFDE HOGE EFFICIENTIE!!! Rima schrijft dat hij een bereik van 37 graden heeft ingesteld 0,8w-36e. De schotel heeft een bereik van 49 graden maar de uitersten zullen minder sterk zijn.
  • Nieuwe aanmaken...