Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.294 onderwerpen in dit forum

1. voyager key.file

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. programmeren goldcard

• 0 reacties
    • 627 weergaven
  3. Datum op de Piccards

• 5 reacties
    • 882 weergaven
    • 10 reacties
    • 3,5k weergaven
  4. o cam c cam files veschil?

• 1 reactie
    • 843 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  5. datum voor pic kaartjes

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. PIC - Goldwafer probleem

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  7. No Sound on Taquila X en XX

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  8. NOVA?

• 0 reacties
    • 805 weergaven
  9. NEW SECA JUNI

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
  10. multiprog 98

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  11. winphoenix geeft reset failed!

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  12. secamodule-oplossing

• 4 reacties
    • 2,2k weergaven
  13. Eprom-files/CRD voor "Sat4all"

• 0 reacties
    • 738 weergaven
  14. Windecrypt and season problem

• 1 reactie
    • 4,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 3,7k weergaven

• Hoi satvrienden, bij Vattenfall is nog altijd de salderingsregeling van kracht tot 500kw. Met 8 kleine paneeltjes (40 E) op een afdak draai ik s'zomers quitte. Voor na 2027 heb ik 8 lifepo4 cellen van 100A en een solar grid inverter die s'avonds de energie weer teruglevert aan het net, vanwege de tariffs nu al gekocht in China. Of ik die investering er uit haal? Zorg wel dat de panelen genoeg koeling hebben, het rendement gaat boven 25 gr 0,5 % per graad omlaag. Het is ook een hobby...  
    • Hoi satvrienden, ik vond het vroeger leuk om met een zelfbouw hb9cv te spelen. Die kan je tunen waardoor de ruis vermindert.  Ook voor opsporen van zenders geschikt, door zijn minimale grootte en opvouwbaarheid. Misschien ook geschikt voor DAB... Voor digitenne (600mhz) zijn er nog steeds wel kleine Yagi's te koop, waardoor ik op vakantie toch nog ontvangst had.
    • Het probleem zit hier.   Of Israel wordt vernietigd, of Hamas verdwijnt. Een andere oplossing is er niet.
    • Had ie zijn tranen droog ?
    • Denk niet dat het aan Hamas of aan Israël is om daar het probleem op te lossen ook al zouden ze dat willen.   Het probleem ligt in de rest van de wereld die denkt dat het probleem in die regio met geld en hulp opgelost kan worden,. Inmiddels er is nu ruim 75 jaar aan bewijs dat dit niet werkt.   Zoals bij heel veel problemen kan een situatie meestal vrij simpel opgelost worden door het geld uit het conflict te halen en ik verwacht dat dit ook in die regio de enige oplossing zal zijn. Zonder geld geen wapens en zonder geld ook geen eten, dus zal men moeten werken om aan eten te komen en vaak lossen de problemen dan als sneeuw voor de zon op.
  • Nieuwe aanmaken...