Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24293 onderwerpen in dit forum

1. cabo weer weg

• 5 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 5 reacties
    • 3.6k weergaven
  2. Deel tps weer zwart

• 10 reacties
    • 4.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 945 weergaven
  3. Welke cam voor Sky FTV card?

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  4. cabo is zwart bij mijn x-cam

• 11 reacties
    • 3.2k weergaven
  5. opos 1.03

• 0 reacties
    • 2k weergaven
    • 1 reactie
    • 942 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 730 weergaven
    • 0 reacties
    • 489 weergaven
    • 0 reacties
    • 896 weergaven
  6. cabo is weer helemaal terug

• 4 reacties
    • 2k weergaven
  7. cabo terug

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  8. Opname vorige maand 1 2 3

• 31 reacties
    • 5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 8.9k weergaven
    • 8 reacties
    • 3.8k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.4k weergaven
  9. Nieuwe Xcrypto voor de Orion. 1 2

• 17 reacties
    • 3.8k weergaven

• Onze maatstaven doen er in dit geval niet toe. Wanneer er vanuit België elke avond volop raketten afgevuurd worden op Maastricht zou je ook anders in de wedstrijd staan.  
    • Dan moet je beginnen met jezelf inlezen op vuplus-support (die er helaas uit ligt op dit moment) want je moet echt een app van die Sat IP server installeren.
    • Soms passen de connectors niet goed in het UTP koppelstuk en bestaat de kans op een slechte verbinding.   Wat de coax kabel betreft, meten is weten. Even de universeel meter op de kabel aansluiten en controleren op onderbreking of sluiting.
    • Ik wil niets met die WOII vergelijken. Ik kijk nu. Naar Israël waar heel veel vrienden van mij wonen als secularisten. Natuurlijk kan er wel een Kommenietnee naar de hel. Het domme van die ayatollahs is dat ze zelf niet eens gestudeerd hebben en zelfstandig kunnen nadenken. Één boekje, de koran en heel wat zogenaamde soennitische leefregels bepaald hun benepen visie.    Ben het helemaal met ijzerbout eens, laat ze met z'n allen maar zelf opstaan en de garde + ayatollahs eruit trappen. Daarvoor heb je geen oorlog nodig.    En nogmaals luister ook maar eens naar onze beste top functionaris Schoof over die extreem rechtse politici in Israël.
    • Allereerst draai ik de laatst beschikbare versie van VTI op mijn Vu+ Duo4K.   Wat ik versta onder Sat->IP is dat een apparaat waar de schotelantenne op aangesloten is, de signalen van de schotel omzet naar signalen die mijn thuisnetwerk kunnen passeren en in dat thuisnetwerk door een compatibele cliënt kunnen ontvangen worden.   In mijn specifieke situatie komen de coaxen in de woonkamer binnen, de televisie voor het experiment staat in de kelder en daar is geen coax voorzien.   Voor er verhalen komen over alternatieve methoden, die ken ik, maar het gaat gewoon uit curiositeit om dit protocol eens werkend te hebben.
  • Nieuwe aanmaken...