Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. 2 smartcards in ontvanger met 1 ingang

• 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Sharing met Seasons 1 2

• Sat4all vriend
    • 29 reacties
    • 7,7k weergaven
  2. Handleiding MRV 2.23

• 10 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. programeren bin file

• 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. xcrypto 147 polsat

• 0 reacties
    • 762 weergaven
    • 0 reacties
    • 961 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Welke programmer heb ik hier?

• 9 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 17 reacties
    • 2,4k weergaven
  6. Matrix Reloaded naar Matrix Reborn

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 858 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 961 weergaven
  7. Matrix revolutions

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven

• https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/04/28/proces-raul-dag-4-openbaar-ministerie-burgerlijke-partij-pleidoo Mogelijke uitspraak , mogelijk slechts 20 tot 30 jaar 😖🤬 Stel dat zulke dan na 1/3 zouden kunnen vrijkomen wegens goedgedrag 🤢🤮🤢
    • We kunnen een voorbeeld nemen aan Zwitserland.........   Ja, was het maar zo'n feest! De realiteit is helaas anders. Kernwapens zijn vreselijle vernietigingssystemen. In 1945 kon Amerika gemakkelijk atoomwapens op Hiroshima en Nagasaki gooien, want het had toen nog het monopoly, zodat ze geen tegenaanval hoefden te vrezen. Maar nu zijn er al teveel landen die ze hebben. Noord-Korea heeft ze ook al, maar Kim Jung Un kan dan wel dreigen, maar hij weet donders goed dat hij er zelf ook aan gaat als hij ze gebruikt. En aangezien aan de macht en in leven blijven top prioriteit is, zal hij wel uitkijken om met atoombommen te gaan strooien. Het M.A.D. principe werkt al tienntallen jaren, en wat dat betreft voorkomen kernwapens grootschalige conflicten tussen kernmachten.  Onlangs zei de Duitse bondskanselier Friedrich Merz dat het eigenlijk niet zo'n probleem zou hoeven te zijn als Iran kernwapens heeft. Hij heeft geen flauw benul waar hij het over heeft!  Iran zal, eenmaal in het bezit van kernwapens, deze ook daadwerkelijk gaan gebruiken. Ik heb in eerdere reacties al uitgelegd waarom. Het M.A.D. principe werkt overal, behalve in Iran, en die gok kunnen we dan ook niet nemen.
    • Kan een provider zien aan de stream of die legaal of illegaal is ? Dus niet met DPI de server achterhalen welke bezocht word , gewoon puur de data stream. Zodat je NLZIET niet geblokkeerd wordt omdat men denkt dat die illegaal Is.   Zoals ik nu denk is het niet mogelijk aan de data stream te zien of die illegaal is of niet , het is wel te zien dat het een stream is , alleen door met DPI je hele contact te analyseren  zou je de server kunnen zien en als illegaal kunnen kwalificeren , en ook jou kunnen identificeren als illegale gebruiker . Met gegevens van gepakte providers zou je ook gebruikers kunnen achterhalen.   Als je een vpn gebruikt is het contact niet te achterhalen door encryptie , tenzij je een commerciële vpn provider hebt die in bepaalde landen hun gegevens aan de opsporings instanties moeten doorgeven.   Mij lijkt dat als je een OpenVPN  opzet met een vriend  in een land waar er  geen restricties zijn de kans dat je technisch aangewezen wordt als illegale gebruiker nihil is op dit moment . Alleen als de illegale  provider je gegevens bewaard is er kans.   Ik kijk overigens nauwelijks naar Nederlandse zenders alleen BBC.nl . 192 TV en soms Discovery of zo. Heb Ziggo zolang ze niet naar glasvezel gaan ( de hoeveelheid spam die je op hun mail server krijgt is abominabel en eigenlijk niet te tolereren) .  Geef geen bal om voetbal , darts , speelfilms, shows , en imbiciele programma’s als married , talenten jachten en formule 1 heeft ook afgedaan. Kijk veel naar 28.2 o , PBS America , QUEST , ZDFinfo en zo , en mag ik hier gewoon bekijken. Is het illegaal als ik met iptv naar deze zenders kijk ?? Op Tenerife bijv . daar is 28.2 niet te ontvangen . Als ik via illegale IPTV ALLEEN kijk naar zenders die ook vrij te ontvangen zijn (Duitsers) of waar ik hier voor betaal ( alleen zenderlijst maken van zulke zenders) is dat dan illegaal ?   Vanuit gebruiker gezichtspunt bekijken , er zitten hier wat moraalridders voor wie  alleen denken aan iets wat illegaal zou kunnen zijn al een doodzonde is .  Ik geeft toe ik stel WINDOWS in zoals IK dat wil .     Ad
    • Kan tuner niet instellen ,blijft steeds inactief openpli 8.3 1kabel  heb hem zo thuis ontvangen ,hulp gevraagd   
    • Ik ga mijn XP pc vervangen door een minis forum NAB6 lite mini pc met win11 pro erop.   Waar moet ik op letten als ik hem voor het 1st aanzet, windows11 config.? Zijn er valkuilen en dingen die absoluut niet mag aanvinken ivm advertenties en degelijke? Nieuwe account aanmaken zonder internet verbinding?
  • Nieuwe aanmaken...