Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. mijn Gw-Kaartje

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. updates

• 0 reacties
    • 595 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  3. Welke combinatie is het beste voor AUD etc.etc.

• 5 reacties
    • 476 weergaven
  4. Waarom geen officiële kaart in mm?

• 5 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

Seca2 op Funcard?

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. weet iemand of NTV is weggevallen

• 4 reacties
    • 578 weergaven
    • Sat4all vriend

fun 6in1

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 896 weergaven
  6. seca2 kaart werkt in seca1 blokker.

• 14 reacties
    • 5,6k weergaven
  7. Waar nog te koop de SC-master Phoenix

• 1 reactie
    • 383 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

betekenis van leds op funcard

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 855 weergaven
  8. Jammer!

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 658 weergaven
  9. zee tv en zee cinema ( waarom niet )

• 1 reactie
    • 978 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. Chipcat 3.0 + Mastera 4 verify error

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  11. software funcard

• 0 reacties
    • 449 weergaven
  12. Ca module opnieuw invoeren

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  13. Seca2 kaart te koop?

• 2 reacties
    • 2,8k weergaven

• Eh, door de blokkade van de straat van Hormuz is er 20% minder olie beschikbaar. Dat is geen kunstmatige schaarste die veroorzaakt zou worden door olie handelaren. Het wordt door Iran gebruikt als pressie middel.   In Nederland levert het de regering extra inkomsten op, die ze voor hun eigen ideologie kunnen inzetten, iets met het getal 0,000000036.   Werkelijk? Ik meen mij te herinneren dat Hesbollah op aansturing van het bewind in Iran doorlopend Israël aanvalt. En Israël zou nu moeten stoppen met zichzelf te verdedigen?   De doelstelling van Iran is om een zo groot mogelijke chaos te veroorzaken omdat in hun opvatting hun dat hun de wereld overheersing gaat opleveren.
    • 12:00 zie mijn linkje naar "die heute show" eerder geplaatst...   De benzineprijsdaling met die 17 eurocent accijns per liter wordt dus ook door niet Duitsers gebruikt straks en dat is dan toch alweer gecounterd door de benzine maatschappijen daar die schurken gewoon op de wereldhandel nog hogere prijzen zullen vragen, zodra de accijnsverlaging ingaat. De prijs is dus nooit stabiel of goedkoper. Het zal die schurken ook niet ervan weerhouden om de kunstmatige schaarste te managen.  Was gisteren laat duidelijk genoeg wat Eelco Heinen erover vertelde, het is hun goed recht de prijs te bepalen want de olieprijs aanpassen als regering dat mag niet daar het internationale marktpartijen zijn.   Dus reken maar op nog hogere prijzen zou ik zeggen voor minstens de komende 6 maanden als ook voor levensmiddelen in binnen en buitenland. En wie dit oorlogs getrommel doet en beëindigen blokkeert is Netanyahu.  
    • TV interview met Dolly Parton Had u ook al zo'n grote boezem op school vraagt de presentator, ja ik kon ze natuurlijk niet thuis achterlaten... 🤣
    • O Top man! 👌 Altijd goed om te hebben voor eventuele reparaties en uitwisseling condensatoren.   mijn verjaardagscadeautje voor MEZELF 😁
    • ik heb het schema op de server gezet
  • Nieuwe aanmaken...