Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.296 onderwerpen in dit forum

1. kaart valt uit van philips ontvanger

• 11 reacties
    • 439 weergaven
  2. een kaart van mr Zapp

• 0 reacties
    • 318 weergaven
    • 5 reacties
    • 369 weergaven
  3. alfateken op goldcardchip???

• 1 reactie
    • 863 weergaven
  4. funprogger

• 2 reacties
    • 546 weergaven
  5. Filmclub Pasje opwaarderen ? 1 2

• 18 reacties
    • 1,4k weergaven
  6. Wat is de betere keuze??

• 1 reactie
    • 531 weergaven
    • 2 reacties
    • 478 weergaven
  7. rtl4 + rtl 5 werkte niet foutcode e14

• 1 reactie
    • 430 weergaven
    • 3 reacties
    • 343 weergaven
  8. sct

• 4 reacties
    • 277 weergaven
  9. Pink+ file

• 6 reacties
    • 439 weergaven
  10. kaart kapot ???

• 1 reactie
    • 323 weergaven
  11. freecam 2

• 0 reacties
    • 235 weergaven
  12. Problemen met FunCard sinds Okt 6!

• 5 reacties
    • 283 weergaven
  13. conflict irdeto/seca

• 5 reacties
    • 499 weergaven
  14. Wallbanger, hoe?

• 7 reacties
    • 720 weergaven
  15. ORT ontvangst

• 2 reacties
    • 304 weergaven
  16. Nokia CI ombouwen

• 1 reactie
    • 372 weergaven
  17. phoenix

• 3 reacties
    • 303 weergaven

• Dat lijkt wel een heel goede tip! Staat Zgemma wel bekend als een goed merk?
    • Zoals ik hierboven al aangaf: dat is nog maar 1 kant van de medaille. De andere kant is dat de de middenstand langs de grens een enorme dreun zou krijgen als bonus van die extreme accijnsverhoging. Dus degenen die willen beweren dat dit de Schatkist veel geld zou gaan kosten, hebben het rechteroog dichtgeplakt.   Trouwens, hoe kun je 1,6 miljard "mislopen" als het een ordinaire accijnsverhoging betreft die alleen op papier bestaat? Genoeg belastinggeld dat volgens de Rekenkamer in het niets verdwijnt. Laat Den Haag maar flink op zoek gaan naar die verloren miljoenen waar de Rekenkamer al jaren over rapporteert en klaagt. Dat zijn pas echte "misgelopen" miljoenen.
    • Gigantisch dom van die clubs.  Ze beseffen niet dat 90% van de Nederlanders die zich met moeite een (klein) autootje kunnen permitteren absoluut geen geld genoeg hebben om voor 20.000 een 2ehands EV of voor meer een hybride te kopen.
    • Apple breidt zijn radiodienst uit naar het audiodistributieplatform TuneIn. De zenders Apple Music 1, Apple Music Hits, Apple Music Country, Apple Musica Uno, Apple Music Club en Apple Music Chill zijn nu beschikbaar om te beluisteren via de TuneIn-apps, gratis of reclamevrij met een Premium-abonnement. Hiermee komt een einde aan de eerdere exclusieve beschikbaarheid van de radiodienst via Apple Music. 
    • Hier een vraag en oplossing. Al enige tijd was ik op zoek naar automatisch terugkeren na einde afspeelbestand naar de laatste dienst, in praktijk een radio of TV station. De instelling die ik daar voor had gevonden wordt "vrolijk" weer teruggezet. Nu ik nog eens zoek met : "behavior when a movie reaches the end" "return to previous service" Kom ik op dit : https://world-of-satellite.com/threads/behavior-when-a-movie-reaches-the-end-goes-to-ask-user.63925/ En kijk aan, dat was de oplossing, je moet het maar weer even weten.
  • Nieuwe aanmaken...