Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.062 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 8,6k weergaven
  1. update Kanalenlijst Hans Dreambox - Enigma1 en E2

• 2 reacties
    • 3k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 766 weergaven
    • Sat4all vriend

CNBC via astra 2 FTA

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 7,8k weergaven
  2. Badr op 26 graden oost

• 6 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 4,1k weergaven
  3. Nederlandse Eurosport niet gedecodeerd

• 7 reacties
    • 7,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,7k weergaven
  4. Problemen bij laden website King of Sat? 1 2

• 15 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,6k weergaven
    • Sat4all vriend

satelliet tracking: waar is hotbird 1

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 898 weergaven
    • 25 reacties
    • 26,8k weergaven
    • 11 reacties
    • 4k weergaven
    • 1 reactie
    • 4,7k weergaven
  5. update Kanalenlijst Hans Dreambox - Enigma1 en E2

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 11,3k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,9k weergaven
  6. Aarde live via webcam?

• 1 reactie
    • 4,7k weergaven
  7. Zenderlijst voor Vantage HD series.

• 1 reactie
    • 4,5k weergaven

• Dankjewel Satfeeds-DX.  Met die instelling is de melding weg en heb ik dezelfde resultaten.    is OpenATV de beste optie om feeds te hunten? 4:2:2 mis je hier helaas. 
    • Bij het artikel zie ik dit : =============== Gerber bestand De PCB bij dit artikel is als Gerber file beschikbaar gesteld. Elektor Members kunnen exclusief deze files gratis downloaden en gebruiken om de PCB zelf af te drukken met geschikte apparatuur óf de Gerber te laten drukken via een dienstverlener. Elektor kan u bijvoorbeeld de PCB Service van onze partner Eurocircuits van harte aanbevelen of AISLER.   150161-PCB.pdf 150161-1_power_supply_gerber_v110.zip
    • Het blijft vreemd, dat als tuner A een motor heeft en tuner B géén eigen motor heeft, dat dit probleemloos zou werken met de instelling "tuner B = gelijk aan tuner A".   Lijkt me sterk, dat je dan tegelijkertijd bijv. 23E kan kijken, en bijv. 28E kan opnemen.   Maar goed, ik heb geen ervaring met OpenPLI.   Groet, A33
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! **   Met Opera “La Boheme” 8th November 2025 Astra 1KR/L/M/N/P - 19,2° Oost: "TV Berlin" is tijdelijk gestopt via de 11.303 h 22.000 fec 2/3 8PSK ivm het veranderen van de uplink meer info: https://www.digitalfernsehen.de/news/empfang/satellit/tv_berlin_derzeit_nicht_empfangbar-1163284/ Türksat 6A - 42°Oost: Minister van Transport en Infrastructuur Abdulkadir Uraloğlu verklaarde dat er een capaciteitsovereenkomst is getekend tussen Sri Lanka's toonaangevende omroepplatform "Freesat Lanka" en TÜRKSAT. , let op daar dit gebeurt via de oost azie beam is hier geen ontvangst mogelijk !!!!!! Dankzij de overeenkomst zullen 50 televisiekanalen in Sri Lanka fta gaan uitzenden op Türksat 6A. de uitzendingen vinden nu plaatst via Express AM7 op 40°Oost https://www.lyngsat.com/muxes/Express-AM7_Ku-Fixed-3_11637-H.html
    • Dit snap ik niet. Alle nearfield monitors zijn perfect?
  • Nieuwe aanmaken...