Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.055 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 1,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  1. TVBS-E op dit moment FTA

• 8 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  2. Falcon fm

• 1 reactie
    • 782 weergaven
  3. Digitalb HD ontvangst (?) 1 2

• 18 reacties
    • 6,6k weergaven
  4. settingslijst I-box

• 0 reacties
    • 893 weergaven
  5. zenderlijst mvision mv9085

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
  6. Ronde van Baskenland

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. TV58 Test op 42 oost

• 0 reacties
    • 679 weergaven
    • 15 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 803 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  8. AT5 nu op Astra 23,5° oost op het Etalage Kanaal

• 7 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,8k weergaven
  9. Zenderlijst voor TF 7710 HD PVR Topset 2.

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. Cool TV (USA) 33E

• 1 reactie
    • 2,1k weergaven
  11. Settings Editor voor Manhattan Starlight 5800 1 2

• 18 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,1k weergaven

• Deze proef liep daar vorig jaar toch ook al? Ik ben verbaasd dat er een landelijke pilot komt. Helaas kan ik nergens vinden op welk kanaal, ik hoop in de 5G duplex gap dan stoort het niet op DVB-T2 DX. Intussen loopt die test al meer dan een jaar in Duitsland en heeft ARD toekomstige deelname on hold gezet.   Op een Duits forum vraagt men zich terecht af wat eigenlijk het enorme? voordeel is ten opzichte van streamen via 4 of 5G. De onafhankelijkheid is zeker mooi vanuit de omroepen gezien maar de telecom providers hebben er weinig aan. En er is implementatie in de mobiele telefoons nodig. Dat mag technisch misschien niet moeilijk zijn maar het gaat m.i. om geld en wie er bepaalt.
    • we should stop meeting each other this way vladimir  
    • ik denk dat ik een LP van James Last ga draaien tijdens het euro songfestival. 
    • hoezo zou het songfestival niets met politiek te maken mogen hebben.   Dacht dat men er van alle kanten op toe ziet dat er geen politieke statements tijdens het festival gemaakt kunnen/mogen worden, nee gaan we dat politieke statement wel voor de tijd maken. Ik zou als de EBU deze landen, die overwegen nu niet mee te willen doen en dit politieke statement willen maken, dat nu niet mee doen betekend dat ze in de toekomst ook niet meer aan hoeven te kloppen om mee te mogen doen. 
    • OK, je gebruikt dus transponder 12544MHz waar je storing op hebt. In de afbeelding die ik plaatste staat: De frequentie die door de coaxkabel heen gaat is de transponderfrequentie minus de oscillatorfrequentie. Het gaat dus om frequentie 12544MHz-11600MHz = 944MHz Dit valt binnen de downloadfrequentie van het mobile netwerk van KPN maar zou ook nog net van Odido kunnen komen. Blijkbaar gebruik je een niet voldoende afgeschermde coaxkabel. Geef eens aan welke coaxkabel je gebruikt. Dit staat om de paar decimeter op de coaxkabel gedrukt.  
  • Nieuwe aanmaken...