Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.060 onderwerpen in dit forum

1. Voordelen?

• 2 reacties
    • 739 weergaven
    • 9 reacties
    • 2,4k weergaven
  2. Vernieuwing digitale settings

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  3. Hallmark

• 1 reactie
    • 883 weergaven
  4. humbox 4.1

• 5 reacties
    • 933 weergaven
  5. C+ frankrijk over naar seca 2

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  6. Indiase kanalen gestart op hotbird

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  7. blokkerig beeld

• 1 reactie
    • 944 weergaven
  8. sport +

• 2 reacties
    • 671 weergaven
  9. CALCIO ESTERO EUROPEO (stream) ???

• 2 reacties
    • 696 weergaven
  10. chineese kanalen

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  11. zuid amerikaanse kanalen

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  12. muziekkanalen dood op Sirius ?

• 2 reacties
    • 837 weergaven
  13. internet site premiere

• 2 reacties
    • 814 weergaven
  14. settings en zenderlijsten

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
  15. Site van PET123?

• 6 reacties
    • 1,3k weergaven
  16. nieuwe settingslijst humax

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  17. pas 10

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  18. Fox sports

• 8 reacties
    • 10,8k weergaven
  19. Handmatig Frequentie wijzigen Humax 5400

• 9 reacties
    • 7,7k weergaven

• https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/27/colruyt-lidl-en-aldi-roepen-maria-tjes-terug-sinterklaasfees Nou , maria is momenteel giftig , wel potverdraaid-nog-aan-toe , en ik lust die maagdelijke snoepjes zo graag !! 😭    
    • Daar zeg je zo iets , als ge er niks van kent .... afblijven !! Maar als't gewoon voor te te proberen is .... ga ervoor !! Met 2dehands LNB's van 1 of 2 € kunt ge wel eens iets riskeren !!  
    • Dat komt omdat FFE0 niet meer opwaarderen. Deze is nodig voor de update van de ChID's... Net als bij Seca kaarten.. 
    • Aan Audacity had ik ook al eens gedacht vooral met betrekking tot de plugins die ervoor zijn.   Tante Google en oom Bing hebben natuurlijk al wat bezoekjes gehad. Probleem is feitelijk dat Windows sinds de 10 22H2 en nu de versie 11 25H2 geen realtek audio control en of High Definition Audio drivers meer ondersteund. Dat was heel subtiel en goed instelbaar destijds. Ook HP zelf doet er helemaal niets meer aan qua driver support.   In die oorspronkelijke drivers zat een heel fraaie Equalizer waarmee je iets warmer geluid  kon instellen voor de audio uitvoer Die audio uitvoer welke al een tijdje via de oude hifi versterker liep die ik momenteel vervangen heb door een Fosi Amp audio V3. De laatste heeft zoals veel versterkers geen "toon" controle meer (omdat dat het eigenlijk lastigste onderdeel van een goede (voor)versterker is).   Ik had FXsound Audio Enhancer er eens op gezet afgelopen week maar dat is teveel vervorming en kan ook niet foutloos verwijderd worden.     vandaar de vraag / zal echter nog eens met audacity aan de gang gaan p.s. toch bedankt voor de antwoorden en suggesties zover 😉
  • Nieuwe aanmaken...