Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.996 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 415 weergaven
  1. [08ºW] Stand van France 3

• 0 reacties
    • 397 weergaven
  2. [08ºW] Brand in een binnenstad NL HOL 239

• 0 reacties
    • 513 weergaven
    • 0 reacties
    • 547 weergaven
    • Sat4all vriend

[24,5 W] Paardensport vanuit Spanje

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 490 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 332 weergaven
    • 2 reacties
    • 424 weergaven
  3. [33ºE] Verslaggeefster

• 0 reacties
    • 325 weergaven
    • 0 reacties
    • 466 weergaven
    • 0 reacties
    • 460 weergaven
  4. [39ºE] persconferentie

• 0 reacties
    • 357 weergaven
  5. [39ºE] Verslaggeefster

• 0 reacties
    • 324 weergaven
    • 1 reactie
    • 269 weergaven
    • 0 reacties
    • 250 weergaven
    • 4 reacties
    • 823 weergaven
  6. [10ºE] reporter

• 3 reacties
    • 368 weergaven
    • 0 reacties
    • 307 weergaven
  7. [10ºE] stad

• 0 reacties
    • 263 weergaven
  8. [07ºE] Schermen [foto]

• 0 reacties
    • 524 weergaven
    • 0 reacties
    • 487 weergaven

• Iemand deze al gezien en is hij iets waard?
    • Citaat: Gebruik de fastscan optie voor Canaldigitaal! Altijd het probleem geweest: die blaast de zenderlijsten (Bouquet oid heet dat) op. Resultaat 1 hele lange zenderlijst. Vind ik totaal onwerkbaar. Ik had al per satelliet opnieuw alle zenders laten zoeken. Vraag me ook af of het toch niet gezien dat Diseqc gedoe met de kop van de schotel te maken heeft.
    • Dus de conclusie, dat jouw ontvanger zelf problemen heeft is juist.   Er zijn programmas bij alle providers verdwenen, omdat de zenders gestopt zijn met (satelliet) uitzendingen. Maar niet alle door jou genoemde zenders zijn gestopt. Voor die zenders zal je je eigen ontvanger opnieuw moeten afstellen.   Gebruik de fastscan optie voor Canaldigitaal!
    • Hier wel dus. Na veel gepruts en alleen die frequentie laten zoeken BVN terug, maar: nu verder alle Nederlandse zenders weg... En een melding dat de Disec schakelt  (Diseqc 1.2 motor) waarop Nederland 1, 2 enz. weg viel, maar ik heb geen motor om een sat te draaien. Die stond aan, uiteraard uit gezet de LNB's gecontroleerd Astra 1 1.1 Astra 2 1.3 Astra 3 1.2 Alle vrije zenders (waaronder dus BVN) doen het wel. Paar keer kaart proberen te heractiveren via tel.nr. sms met kaartnummer via SB6 6 (sond op kaartje met kaartnummer). Geen resultaat.
    • Heb ik erin gezet. Ook een andere gedownloaded, die een zwarte background heeft. Na een update is het weer verdwenen. Zal binnenkort wel in de openpli verwerkt worden.
  • Nieuwe aanmaken...